vineri, 22 august 2014

Bun venit mie in complicata lume a blogging-ului!

Hello, hello, lume! Bine v-am gasit si incep prin a spune ca, in materie de blogging, sunt mult sub nivelul de amator in ceea ce priveste postarea unui articol... Recunosc cu mana pe inima faptul ca tehnologia asta moderna chiar ma bate (de cele mai multe ori), dar nu vreau ca acest lucru sa ma impiedice sa devin o bloggerita priceputa pe viitor. 

Nu sunt o persoana simpla, ce-i drept asa imi place sa cred, avand in vedere valul de remarci din partea multora la adresa mea, gen "cine sa te mai inteleaga" bla, bla, bla... Ok, stiu, sunt complicata, dar ma impiedic la randul meu de muuult mai multe lucruri, mult mai complicate! Nu sunt perfecta, sunt perfecta in imperfectiunea din care "sunt alcatuita", cum ar fi lucrurile care imi plac si ma fac fericita, hobby-urile pe care le practic, muzica pe care o ascult si multe altele... Credeti ca m-am decis usor sa incep sa scriu intr-un blog? Ei, bine, nu a fost asa! 


Nu sunt o persoana care sa petreaca foarte mult timp pe calculator si de aceea, in general, tot ce e legat de acest aspect MA SPERIE GROAZNIC! Fie ca a fost vorba de o lucrare in Word, un proiect in Power Point sau un tabel in Excell (yuck!), toate au fost pentru mine precum niste monstruleti ai copilariei de care am incercat sa scap, dar niciodata nu am reusit. Motivul? Ma lovesc zilnic de calculator! Si nu e ca si cum nu as fi incercat sa scap de PC, doar ca am observat faptul ca, fara sa vreau, am devenit dependenta de el...

2 comentarii: