luni, 25 august 2014

Oriflame si impresiile mele

Azi voi vorbi pentru prima data pe blog despre combinatia mea preferata de produse Oriflame si anume este vorba despre Optimals Even Out face lotion SPF 30 si Skin Dream BB Cream SPF 30.

In poza aveti ambele produse.
                       

Ca reprezentant Oriflame, pot spune despre ambele produse ca sunt foarte bune, mie cel putin mi-au depasit asteptarile si sunt extrem de multumita de ele.
   
Si voi incepe cu Skin dream BB Cream SPF 30, descrierea din catalog:

Este un produs cu efecte multiple, ce combina machiajul, ingrijirea pielii si protectia solara. Se foloseste zilnic, pentru un look plin de prospetime. Nu contine ulei si ofera cinci beneficii intr-un singur produs : 

      - hidratare intreaga zi
      - acopera imperfectiunile si cosurile
      - ofera instantaneu mai multa stralucire
      - nu contine ulei
      - SPF 30

Produsul este disponibil in trei nuante: Fair, Light (cel pe care il folosesc eu) si Medium. Pretul standard este de 34,90 lei, dar vanat la oferte se poate achizitiona si la 19,99 lei sau chiar la 17,45 lei! Pentru mine si tenul meu, care cred ca este mixt (gras pe frunte si pe nas si uscat pe pometi) a fost un produs minune care chiar a indeplinit toate criteriile mentionate mai sus. Faptul ca are SPF ma incanta maxim.

Al doilea produs, Optimals Even Out face lotion SPF 30 este prezentat in catalog cam asa:

Lotiune de fata contra petelor cu SPF 30. Estompeaza petele maronii si confera luminozitate.

Singurul inconvenient al acestei lotiuni este faptul ca, o data aplicata trebuie sa astepti cel putin 20 de minute pana sa aplici fondul de ten sau BB cream-ul, deoarece este absorbita putin mai greu in piele. Dar eu cred ca merita sa acordati macar o sansa celor doua produse, combinat sau separat. Pretul standard al acestei lotiuni este in jur de 30 lei, la oferta il gasiti la doar 19,99 lei.

Daca incercati cele doua produse, va rog sa imi spuneti ce parere aveti despre ele si daca isi merita investitia. Si daca nu le-ati incercat inca, poate v-am convins sa o faceti.      

2 comentarii:

  1. Pana acum nu mi-am cumparat vreun CC/BB cream full size, suna bine si asta.
    Multumesc pentru impresii. xo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. BB Creamul are un dozaj de 30 ml si este disponibil in 3 nuante. Sper sa gasesti vreo una potrivita pentru tenul tau si sper sa se potriveasca tenului tau. Ca un post scriptum, recomand sa fie folosit impreuna cu o pudra compacta sau pulbere pentru a impiedica tenul sa luceasca. Daca te vei hotari sa il incerci te astept cu impresiile tale, ma intereseaza foarte mult si parerea voastra. ^_^

      Ștergere