vineri, 26 septembrie 2014

Azi am dat iama in portfard

Buna, tuturor!

Azi, cred ca, mai mult din plictiseala, am dat iama in portfard ca sa vad ce mai am pe acolo. In perioada aceasta de vacanta chiar nu m-am omorat cu machiajul, am lasat tenul sa respire si nu am folosit decat crema de fata, dimineata si seara. Am ales 7 produse din gama Oriflame si vi le voi prezenta, pe rand, pe toate.

Poza de grup : 


Si avem asa : 

- Ruj Pure Colour nuanta Blush Pink
- Fard crema Matte Velvet nuanta Nude Mud
- Luciu de buza din gama Very Me - Pink me perfect
- Fard de obraz Very Me Cherry my cheeks nuanta Pretty Pink
- Concealer din gama The One nuanta Light
- Tus de ochi din gama The One nuanta Black
- Balsam multifunctional Tender Care Cherry   

Si incepem cu rujuletul, care il port ziua cand vreau sa adaug un strop de culoare buzelor, fara machiaj prea strident (cel mult un tus folosit). Imi place textura si are un parfum placut, floral. Si arata cam asa :


Al doilea produs este un fard crema pe care eu il folosesc tot pentru machiajul de zi, deoarece este in nuante pamantii si nu sare in ochi. Il folosesc in prealabil dupa concealer, ca machiajul sa reziste mai  mult. Aplic un strat fin, il intind bine pe pleoapa superioara si astept sa se usuce, dupa care trec la machiajul propriu-zi. Si arata asa : 


Al treilea produs este un luciu de buze din gama Very me si anume Pink me perfect. Este un luciu de buze transparent, care in contact cu pielea buzelor capata o nuanta de roz, potrivita tenului. Siiiiiii are si un miros apetisant de merisoare!


Un alt produs este blush-ul tot din gama Very Me - Cherry my cheeks nuanta Pretty Pink. Il folosesc mai rar, in functie de ce dispozitie am in ziua respectiva.


Urmatorul produs este tusul de ochi, care imi place foarte mult, rezista super bine (mai ales daca dai cu putina pudra pe ochi dupa ce s-a uscat tusul bine). Ca sa ma demachiez bine trebuie sa ma straduiesc o gramada cu demachiantul. Dupa cum spuneam, este rezistent si pigmentat:


Al saselea produs este concealerul din gama The One nuanta Light. Pe mana nu este intins foarte bine, deoarece am vrut sa vedeti nuanta din tub. In catalog are 3 nuante. A mea arata cam asa : 


Ultimul produs, dar nu cel din urma, este balsamul multifunctional Tender Care Cherry. Nu are culoare, este transparent, dar miroase a cirese! Are un miros divin! Il folosesc destul de des pentru buze, pe post de crema de ochi (cand imi lipseste o crema speciala de ochi), pentru calcaie sau coate si sunt extrem de multumita de produs. Este destul de mititel ambalajul, dar practic, il puteti lua in permanenta cu voi. 


Cam asta a fost ocupatia mea pe ziua de azi. Astept cu drag propuneri, idei, sugestii, critici (constructive) si orice altceva va vine in minte, nu ezitati sa imi spuneti pe blog sau pe pagina de facebook Puf de papadii. Fiind la inceput de drum, m-ati ajuta mult sa evoluez.

Inca o data, poza de grup si cu mana mea mazgalita: 


Ati incercat vreun produs mentionat mai sus? Sau va tenteaza vreunul?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu