luni, 20 octombrie 2014

Adrenalina si aventura, toate cu un singur drum!

Iar a trecut vara! Sau mai bine zis, iar a trecut vara si eu nu am fost plecata nicaieri in vacanta... Cat de mult mi-as fi dorit sa schimb peisajul urban cu orice alt peisaj din natura, dar din pacate nu a fost sa fie (poate anul care vine o sa vina cu o surpriza si pentru mine).
Am zile cand imi doresc sa ma trezesc pe o insula pustie si la fel ca in filme sa incep o aventura de supravietuire si maturizare, pentru descoperirea propriei persoane si cine pot fi cu adevarat! Dar prea mult visat cu ochii deschisi face mai mult rau decat bine...


Dar poate ca m-am plictisit de vara si de destinatiile care tin strict de anotimpul cald... Anul viitor vreau adrenalina! Si desi nu imi place frigul, vreau sa imi depasesc limitele cu o vacanta la munte, in toiul iernii, cand e zapada mai multa si frigul mai aprig ca niciodata!
Dilema... Ca toate destinatiile de vacanta, trebuie sa cercetez ce si cum, o destinatie sigura cu servicii pe masura, confortul nu este un moft, ci un strict necesar pentru mine.
Ce am ales ca voi povesti in randurile ce urmeaza, deoarece cred ca am facut cea mai buna alegere in aceasta privinta!


Cred ca mai sunt persoane care nu au auzit de Vila Alpin de la Straja. Pentru necunoscatori (asa cum am fost si eu la un moment dat), aceasta ofera sejururi de trei stele intr-un cadru natural, departe de aglomerarile urbane. Am observat ca majoritatea celor care stiau de aceasta destinatie erau in mare parte iubitori ai sporturilor (exclusiv) de iarna, care au apreciat in primul rand localizarea vilei aproape de partiile de schi. Schi... Trebuie sa recunosc faptul ca acest sport nu imi face cu ochiul, mereu m-am imaginat doar in acele "ustensile de tortura" cu care se practica acest sport si finalul a fost mereu cu mine cazand in zapada. Sunt paralela cu acest sport.
M-a incantat mult ideea unui sejur la Straja, dar gandul ca nu as avea ce altceva sa fac iarna decat sa ma dau cu schiurile m-a facut sa ma gandesc de doua ori inainte sa iau o decizie.


Sursa foto - http://www.alpinstraja.ro/
Am cautat din curiozitate mai multe poze cu vila respectiva, iar rezultatul m-a surprins placut, din punct de vedere estetic imi place ce am gasit. Voi ce credeti? Eh, si cand ma gandeam ca optiunile mi s-au terminat, am gasit motivele care m-au convins sa merg intr-o vacanta la Straja. Ca sa nu prelungesc si mai mult suspansul, este vorba despre cea mai noua atractie turistica din Straja si anume Parcul de aventura Straja, situat la doar cateva minute de mers pe jos de vila, unde iubitorii de adrenalina vor avea parte de experiente de neuitat, cum ar fi team building la Straja si multe alte lucruri frumoase. Nu as rata o astfel (sau mai bine zis, altfel) de vacanta!

Nu am mai experimentat niciodata senzatiile dintr-un parc de aventura, dar cu siguranta ca as incerca! As incerca probabil fiecare aventura pusa la dispozitie pentru vizitatori, cu tarife de 10 lei pentru copii, 15 pentru adulti si DOAR 5 LEI de persoana pentru grupuri, vacanta este ca si asigurata.

 http://www.alpinstraja.ro/galerie_foto.php?galerie=parc_aventura
Mi-a placut ce am gasit in imaginile de pe site-ul lor. Deja distractia este garantata si deja ma vad cococata si eu intr-unul din acele hamuri de protectie. Recunosc ca voi avea emotii, de obicei am emotii atunci cand experimentez un lucru nou pentru prima data, dar merita de fiecare data sa iti depasesti limitele si sa incerci lucruri noi.
Ce senzatii voi avea de la inaltime? Probabil de gol in stomac, ca majoritatea celor care nu sunt obisnuiti sa sparga tiparele si traiesc in limitele normalului, asa cum fac si eu... pana la proba contrarie.

Am insa o curiozitate si as vrea sa stiu un lucru: daca vacanta aceasta deja planificata la Straja (care deja imi da fiori) imi va placea atat de mult, pana la dependenta, ce ma voi face? Mi-ar parea rau sa vizitez locatia aceasta doar o data si pe urma sa vorbesc de ea ca despre o amintire indepartata... Distractia, se stie, creeaza dependenta, dar si natura are acelasi efect asupra mea. As profita atunci de fiecare vara pentru a ma reintalni cu peisajele de acolo, pentru a rememora amintiri din aventurile precedente si caldura cu care ma intorc de fiecare data la ceva ce iubesc!
Dilema 2: Am reusit, cu putine informatii, sa impac astfel si capra si varza cum s-ar spune, deoarece am descoperit destinatia ideala pentru o vacanta cu tot ceea ce ai nevoie. Poate anul care vine imi aduce o surpriza... Ma duc sa imi fac bagajul, sa fie pregatit inca de pe acum!

Articol scris pentru SuperBlog 2014 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu