sâmbătă, 25 octombrie 2014

Mai bine sa previi decat sa tratezi...

Ca om, iti place sa traiesti fiecare secunda ca si cum ar fi ultima. Nu este un lucru rau, dar exista momente cand trebuie sa gandesti de doua ori inainte sa iei o decizie, cum zice si zicala: Mai bine sa previi decat sa tratezi! Oare la ce ne referim cand spunem acest lucru? Cred ca majoritatea se vor gandi, bineinteles, la sanatate, desi aceasta vorba poate fi net universala, pentru toate cazurile. Mi-am dat seama ca trebuie sa fim precauti mereu atunci cand m-am intepat, fara sa vreau intr-un spin de trandafir. Am fost fermecata de frumusetea lui incat am uitat de spinii pe care ii ascunde. Stiam ca trandafirii au spini, dar repezeala m-a facut sa ma aleg cu o intepatura, "din iubire", din partea trandafirului. Poate ca multi ignoram de bunavoie sa ne gandim la sanatatea noastra, fizica si psihica, nedorind sa facem ceva mult mai mult pentru ea...
De la o mica intepatura pana la ceva mai rau nu este decat o aruncatura de bat sau o fractiune de secunda, deoarece viata vine la pachet si cu bune si cu rele. Din pacate, ne este dat sa traim toate emotiile pozitive si negative posibile. Dar sa revenim la oile noastre. Ce trebuie sa facem daca vrem sa traim cu sufletul usor, stiind ca cineva ne acopera din umbra spatele? Exista oare solutii pentru orice? Raspunsul meu este da. Si sper sa va conving cu argumentele scrise negru pe alb. De ce? Pentru ca toti suntem egali din nastere si toti avem drepturi egale, prin urmare nu trebuie sa ni se interzica ceva atat de important precum o asigurare de sanatate privata de la MediHelp International.

Cred ca v-am bagat putin in ceata. Ce inseamna aceasta asigurare, de unde vine ea si cum ne poate ajuta? O sa va spun doar ceea ce am aflat si eu, deoarece nu vreau sa vin cu prea multe informatii si din greseala sa ma incurc in ele si mai stiu eu ce. Uneori sunt putin imprastiata si de aceea spun lucrul acesta. Mie acest plan de asigurare medicala mi s-a parut cel mai complet si complex de pana acum. Am mai intalnit eu "asigurari de sanatate" care ramaneau asigurari doar pe hartie, practic nu te ajutau cu nimic, de aceea recomand cu indarjire sa va informati mult inainte sa hotarati ce vreti sa faceti pe viitor.

     Ce inseamna o asigurare de sanatate privata?

Este acel biletel care iti asigura linistea sufleteasca de care ai nevoie pentru a trai mai fericit in fiecare zi, polita ce iti asigura protectie prin acoperirea a ceea ce ati fi nevoiti sa platiti in cazul unei probleme de sanatate. Suna bine, nu?

     Cum se incheie o astfel de asigurare?

Este incredibil de accesibila o astfel de asigurare, nici mie nu mi-a venit sa cred la inceput, dar se poate achizitiona o astfel de asigurare de sanatate de la MediHelp International doar platind o prima lunara care poate fi acoperita integral sau partial (daca nu doriti sa se faca prin intermediul companiei pe care o detineti, se poate face si individual - deci toata lumea castiga). Si partea cea mai buna la aceasta este faptul ca asigurarea de sanatate privata nu acopera doar situatiile neasteptate, dar acopera si investigatiile preventive precum mamografiile de rutina sau vizitele anuale la medic, pe care multi dintre noi nu le mai fac din lipsa de bani...

    Cu ce ma ajuta o astfel de asigurare?

Pai, fara sa fiu ironica, te ajuta cu multe! Deoarece este o asigurare de sanatate internationala care garanteaza standarde medicale internationale de top, cu inalte standarde si tehnologii medicale.

Daca nu v-am convins, cu siguranta inca nu v-am convins inca! Caci motivele sa facem ceva pentru sanatatea noastra de azi si de maine nu se termina aici! MediHelp International ofera acoperire si pe o parte din medicamentele de care avem nevoie si care au fost prescrise de medic. Sunt printre putinii care promoveaza integritatea si serviciile de inalta calitate. Ce iti poti dori mai mult de la un plan de asigurare de sanatate? Aceste planuri ofera acces la orice spital si clinica dn Europa, lasand la alegerea noastra care va fi acel/a. Nici nu poti sa iti mai doresti ceva, MediHelp International s-a gandit deja la toate! Nici mie nu mi-ar fi trecut prin cap atatea nevoi de luate in calcul.
O asigurare de genul acesta este o investitie pe termen lung. MERITA! Este o ocazie care a venit cand ma asteptam mai putin, dar la momentul oportun. Adica in stadiul de prevenire! Adica atunci cand vrei o mana de sprijin in aceasta calatorie. Pe mine una m-a convins ca merita investitia si am dorit sa impartasesc cu voi toti parerea personala, dupa o indelunga studiere a informatiilor dispuse pe site-ul http://www.medihelp.ro.
Va recomand cu cea mai mare caldura sa il vizitati si voi. Poate va schimba in bine viata multora dintre voi. Va urez sanatate, ca este mai buna decat toate!

Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu