miercuri, 8 octombrie 2014

Nu pot trai fara sa ma epilez!!!

"13 august 1542. Evul Mediu. O perioada groaznica! Sunt femeie dintr-o perioada in care ingrijirea corporala este aproape egala cu zero. Stai putin, cum am ajuns eu aici??? Sunt imbracata intr-o rochie lunga si grea, nu prea e stilul meu, o studiez din cap pana in picioare si... Stai putin... Picioare... Ridic rochia si ce vad? Doamneee, vai de mine si de mine, picioarele mele arata de parca nu m-am mai epilat de secole! Horror! Dar stai asa, traiesc in secolul XVI si nu s-au inventat metodele de epilare, de unde stiu eu de ele? E cumva o gluma buna, Cezara? Nu, nu, trebuie sa fie o neintelegere. Nuuuuuuuu!"
     - Cezaraaa, trezeste-te! urla mama la mine.
     *buimaca* - Unde ma aflu?
     -...Acasa. Ce intrebare mai e si asta?
     *panicata* - In ce data suntem azi?
     - 8 octombrie.
     - Ce an?
     - Acum chiar devi ciudata... 2014!
   *respir usurata* - Pfiuuuu... Am crezut pentru o clipa ca a venit sfarsitul lumii si a dat timpul inapoi...

Nu vreau sa sperii pe nimeni, din fericire si pentru mine a fost doar un cosmar din care m-am trezit repede, inainte sa raman cu traume psihice la propriu dupa o astfel de experienta. Poate ca exagerez putin, fetelor, dar cred ca toate avem in comun (cel putin) faptul ca avem un ritual de ingrijire corporala - numele ei de cod - EPILAREA.
Eu va dezvalui secretul meu, care vin din partea celor de la Total Pro Beauty. Sunt niste tipi foarte de treaba, care aprovizioneaza saloanele de beauty cu cele mai noi si performante aparaturi de infrumusetare corporala, dar multe alte produse de styling exceptionale.
Un exemplu foarte bun ar fi kit-urile de epilat cu ceara. Sunt foarte utile la "casa femeii" si foarte practice.  Si pe deasupra, unde mai pui ca sunt si foarte sic!

Sursa foto - http://www.tpb.ro/
Am o slabiciune pentru acest kit ce contine 7 cartuse cu ceara de epilat, dintre care patru sunt cu ceara cu miere, iar 3 sunt cu azulea, titaniu si aloe. Cu toate ca ma epilez la mine acasa si am toate cele necesare, recunosc faptul ca visez de mult si la o epilare definitiva cu laser, dar din pacate bugetul de studenta nu imi permite (inca) acest rasfat suprem! Dar cu siguranta nu ratez o astfel de ocazie cand se va ivi.

Cred ca daca nu ar fi existat epilarea in zilele noastre, stima de sine ar fi avut mult de pierdut iar societatea ar fi devenit una de pesimisti-timizi-stersi si nimeni nu ar fi iesit cu nimic in evidenta. Un tablou urat, nu e asa fetelor? Total Pro Beauty ne sare in ajutor si ne ajuta sa fim frumoase si sa ne simtit frumoase pe o perioada lunga de timp. Eu nu pot trai fara sa ma epilez! E groaznic sa vina vara si sa ma prinda cu o tufa la subrat sau cu padure pe picioare! (*vine in minte cosmarul povestit mai devreme*)
Sunt in general o persoana atenta la detalii si stiu ca sunt si alte persoane la fel. Cum mie nu imi face placere sa am o "priveliste urata" cand cineva ridica un subrat sau mai stiu eu ce, la fel nici altora nu le-ar face  placere sa se uite la mine si sa vada acelasi lucru. De aceea, consider ca trebuie sa promovam frumosul prin prisma personalitatii noastre. Picioarele epilate si fine sunt unul din exemple, ce vin perfect cu o rochita inflorata si vaporoasa, un parfum fresh si un deodorant pe masura. Stiti la ce ma refer.

Sfatul meu pentru toate fetele din lume este sa nu renunte la acest ritual de ingrijire esential pentru o femeie moderna. Iar daca pana acum epilarea era un chin pentru ele, sper ca secretul meu sa devina si secretul lor cand vine vorba de o piele fina.

Acest articol a fost creat pentru SuperBlog 2014 !

Un comentariu: