marți, 14 octombrie 2014

O noua era a tehnologiei!

Desi nu am facut parte din generatia care a crescut cu clasicul televizor cu tub alb-negru, pot spune ca nu sunt straina de acest aparat. Cand eram mica, stiu ca mereu puneam intrebarea: "De ce sunt omuletii si peisajele din televizor alb-negru?", obisnuiam sa intreb. Din lipsa de timp sau de rabdare poate, din partea alor mei, imi spuneau scurt: "Pentru ca asa visam noi, oamenii. Alb-negru"."Se poate asa ceva? De ce nu 'viseaza' si televizorul in culori? Cum sunt toate lucrurile care ne inconjoara?"
 
Astea erau intr-un timp dilemele copilariei mele. Eram prea mica sa inteleg unele lucruri, de aceea mi se explicau superficial. Dar si tehnologia de la vremea respectiva era la fel de puerila in comparatie cu cea de azi. Si saltul facut de tehnologie este urias! Ce diferenta intre cutiuta maro si grea in comparatie cu plasmele "super-slim" de astazi. Urmaream desenele la televizorasul nostru cu tub si eram extrem de fericita. Traiam aventurile alaturi de personaje, nu mai tineam cont de dimensiunile "supraponderale" ale acestuia. Dar astazi daca arati unui copil un astfel de televizor nu cred ca ar starni acelasi interes ca ecranul urias al Smart TV-ului. Si parca am trait vremuri mai frumoase.  Pe mine ma cam bate tehnologia, nu imi este frica sa recunosc acest lucru, dar ma incanta cu ceea ce stie sa faca si ma fascineaza complexitatea de care da dovada creierul uman, caci pana la urma stramosii nostri au fost cei care au creat si au perfectionat de-a lungul timpului aceste tehnologii, care nu se opresc doar la televizoare, dar asta este o cu totul alta mancare de peste (si eu nu prea ma dau in vand dupa peste deci nu voi amesteca "mancarurile").
 
Cred ca majoritatea am crescut cu televizoare alb-negru/tub, dar astazi cu totii vrem sa ne incantam privirea la un Smart TV! Poate ne gandim ca aceste televizoare vor face viata copiilor si a copiilor copiilor nostri s.a. mult mai usoara, ne dorim un viitor mai bun pentru generatiile ce vin... Dorim multe!

Strabunicul Smart TV-ului

Datorita faptului ca acele televizoare nu ne asigurau conexiunea la internet, dupa desene aveam timp sa ne jucam si afara. Reuseam intr-un fel sa ne ocupam si de viata sociala, reala. Nu eram prinsi in mirajul tehnologiei (din fericire). Mi se pare impresionant cate poate sa faca astazi un televizor inteligent, depasesc cu mult capacitatile de intelegere ale multora si eu, personal, nu m-am gandit (acum 10 ani, de exemplu) ca vom ajunge sa vorbim pe Skype direct de pe televizor! Dar respect maxim batranele televizoare care mi-au facut copilaria frumoasa. Si cred ca multi vor multumi, citind aceste randuri, televizoarelor cu tuburi pe care le au sau pe care le-au avut odata.

La inceput am fost sceptica, nu intelegeam notiunea de HD, 3D si alte chestii alambicate, nu intelegeam ce aveau de oferit nou aceste Smart TV-uri. Poate ideea de a intra si a naviga pe net de pe televizor mi s-a parut diferita, dar nu ma incanta - pana la urma pot sa intru pe net si de pe calculator sau laptop. De ce sa imi stric ochii in fata unui televizor? Ca sa nu mai spun ca mi se pareau caraghiosi pana la extrem oamenii care probau prin magazine acei ochelari 3D si se zbenguiau in fata televizoarelor (asta pana cand cineva mi-a pus ochelarii aia caraghiosi pe ochi si m-a tintuit in fata unui ecran imens - abia atunci am vazut si eu diferenta!). Si am fost pana la urma convinsa de schimbarile facute. Cu greu... dar mai bine mai tarziu decat niciodata!

Eu nu aratam asa de mirata! Serioooos!


Dar astazi exista o serie larga de firme ce produc televizoare Smart. Cu reclame si moduri de promovare diferite, menite sa ne capteze atentia pana la ultimul strop. Exact asta au reusit cei de la magazinul MarketOnline.ro! Acestia dau televizoarelor inteligente o noua dimensiune in materie de divertisment. Nu, nu glumesc, tehnologia 3D de care dispun aceste televizoare ne transpun efectiv in mijlocul actiunii! Suna bine, nu-i asa? Si eu am fost curioasa si am vrut sa aflu mai mult, asa ca mi-am bagat nasucul prin site-ul lor si am descoperit o multime de oferte, promotii si reduceri chiar aici, pe site. Am cautat muuulte modele si cu greu am reusit sa raman la unul singur. Pur si simplu piata are multe sa iti ofere, este mereu in trend cu cele mai noi chestii aparute si te incurca. Cand in sfarsit m-am hotarat asupra unui televizor, a aparut a doua zi o oferta mai buna la altul si iar m-am razgandit la infinit (de vreo 6-7 ori). Dar am pus piciorul in prag si am spus STOP doar la unul.
Ce parere aveti?

Acesta este modelul meu preferat!

Aceste televizoare promit sa aduca distractia la noi acasa, vezi detalii in site despre aceste televizoare. Cine nu este (cel putin) amator de distractie, pana la urma? Cu totii dorim sa avem parte si de momente de distractie pentru a ne reincarca cu energie pozitiva. De asemenea, va recomand cu caldura sa aruncati un ochi si la oferte. Sunt de neratat pentru amatorii de divertisment. Pe mine m-a cucerit un model de televizor LED LG 32LY330C, cu diagonala ecranului de 81 cm si capacitate 32 inch si, ghiciti ce, l-am achizitionat la oferta! Mai multe detalii despre televizoare, dar si despre oferte de televizoare gasiti chiar de la sursa. Cu siguranta o sa va faca sa apasati butonul verde pe care scrie CUMPARA ACUM!
     
Cine nu dispune astazi de un atfel de televizor? Cred ca in proportie de 98% din populatia planetei si-a achizitionat acest "accesoriu de familie". Nici de la mine din casa nu lipseste. Documentarele despre natura si serialele bune sunt pe lista mea de preferate. Ador multitudinea de culori si imaginea clara a ecranului. Mai-mai ca traiesc fiecare moment alaturi de eroii mei preferati. Si cu toate ca astazi ne bucuram de tehnologia avansata de care bunicii si strabunicii nostri nu au avut parte, trebuie sa multumim televizorului alb-negru cu tub pentru minunata evolutie la care a luat parte si astazi a ajuns sa ne incante cu sunete atat de clare si culori atat de intense. Va marturisesc sincer ca mi-am dorit si eu unul doar ca sa imi fac si eu cate un mic moft cu un documentar sau un film de calitate. Din pacate (sau poate din fericire?) timpul nu imi permite sa pierd mai mult timp in fata unui televizor, dar daca tot o facem, macar sa fie un televizor de calitate!
Cred ca in sfarsit au ajuns si televizoarele "sa viseze" in culori! Iar cum imaginatia noastra nu are limite, ei bine, in ziua de azi nici televizoarele nu prea mai au asa ceva, nu credeti? 

Acest articol a fost scris, cu drag, pentru SuperBlog 2014!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu