luni, 6 octombrie 2014

O stampila speciala in viata mea!

Sunt uneori momente in viata pe care doresti sa le captezi, ca sa le ai pentru totdeauna. Momente unice care ti-au facut viata frumoasa, o vacanta mult visata intr-un loc exotic, departe de ceea ce ai intalnit sau trait pana acum, o floare gingasa care ti-a atras atentia pe strada, o surpriza din partea celor dragi... Unele clipe ai reusit sa le captezi in fotografii, digitale sau printate, dar cred ca a existat un moment in viata fiecaruia in care ne-am dorit sa avem unele amintiri in permanenta cu noi. Cu siguranta nu este comod sa umbli cu albumul tau foto, destul de greu, prin geanta ca sa poti sa imparti bucuriile tale si cu altii. M-am gandit si eu la acest aspect si iata la ce concluzie am ajuns:
In afara de faptul ca studiez o facultate de peisagistica, sunt artist plastic si imi place sa imi promovez lucrarile. Uneori imi era greu sa fac acest lucru. Cum sunt o gramada de momente in viata ta pe care nu vrei sa le uiti asa usor, mai sunt unele facute sa le imparti neaparat cu toata lumea.

Am un moment haios prins cu cei doi catei ai mei, in curtea casei:


Sunt clipe amuzante care se imprima in sufletul tau precum o stampila si raman acolo. Practic aceste momente ne coloreaza viata. Dar uneori simt nevoia sa impart cu ceilalti si viitoarea mea meserie de inginer peisagist, ca sa incep sa imi castig traiul din ceea ce mi-am ales: plante. De toate felurile, de apartament, de gradina, legume etc. Poti face o gramada de lucruri frumoase din material vegetal, lumea nici nu isi da seama cat de pretioase si indispensabile sunt ele in viata noastra.

Cam asa arata o aranjare intr-un ghiveci micut a catorva plante suculente:


In afara de material vegetal proaspat, se poate lucra usor si cu cel uscat. Este un fel de personalizare intr-un mod mai abstract a plantelor. Lucrez si astfel de chestii si iar sunt intr-un impas destul de mare, caci sunt multe lucruri pe care doresc sa le impart cu lumea si cu greu am gasit o solutie convenabila si portabila, pe care sa o am mereu la indemana. Recunosc faptul ca pana sa gasesc aceasta solutie si potrivita pentru mine, singurul mod in care impartaseam cu lumea draga mie momente frumoase surprinse din viata mea era sa le incarc pe o pagina cunoscuta de socializare. Dar este cam greu de facut acest lucru cand esti in deplasare.
Si cum am facut pana la urma cea mai corecta decizie?

Va invit sa admirati alte lucrari de-ale mele:



Deja sunt mult prea multe momente pe care cu drag le-as impartasi cu voi, dar in loc sa va incurc in prea multe detalii, o sa va spun solutia care a picat la tanc, cel putin in cazul meu. Cu siguranta e solutia potrivita si pentru voi. Aceasta solutie vine din partea Colop Romania.
Colop Romania vine cu solutii complete pentru marcarea acelor evenimente unice din viata fiecaruia si este lider de piata in distributia stampilelor in Romania, cu o experienta impresionanta de peste 15 ani. Si ca o noutate pentru curiosi, Colop lanseaza anul acesta Printer G7, o generatie noua si haioasa de stampile dreptunghiulare, reprezentand o impresionanta dezvoltare datorita atat design-ului unic si modern, cat si numeroaselor imbunatatiri si inovatii tehnice.
Ceea ce le face pe aceste stampile diferite de tot ce ati intalnit pana acum este  fereastra XXL ce deschide oportunitatea personalizarii fara limite a stampilei, aceasta ajustandu-se astfel nevoilor consumatorului.

Cum arata oare o astfel de stampila? Va arat eu:

Sursa foto - Google.ro
V-am convins ca merita sa captezi un moment unic in viata si sa il porti cu tine oriunde? Mie Colop Romania mi-a dat solutia salvatoare. Stampila mea (deoarece inca nu am apucat sa imi procur una) va fi special creata pentru biblioteca personala (una) si pentru promovarea spiritului artistic prin care doresc sa impartasesc ceea ce este frumos si cu altii (doua). Mi-as face cate o stampila personalizata pentru diversele activitati si hobby-uri pe care le practic. Si asta deoarece am multe momente frumoase pe care doresc sa le fac cunoscute. Nu ma pot limita doar la un singur moment, deoarece viata este alcatuita din mai multe amintiri.
Colop Romania este prietenul si confidentul meu atunci cand impart bucuria mea cu altii.

Si totusi, cum ar arata o stampila care sa descrie perfect personalitatea mea?

Cam asa...
Inchei prin a afirma ca si acest articol l-am scris cu mare, mare drag pentru SuperBlog 2014 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu