luni, 20 octombrie 2014

Un prosopel de hartie in lupta cu microbii!

Cu siguranta este un subiect care ar trebui sa intereseze pe toata lumea! Si asta deoarece in joc sta chiar sanatatea noastra individuala. Si nu, nu cred ca exagerez cu niciun cuvant! Sunt convinsa ca multe doamne si domnisoare (in mai mica masura poate si domnii) vor fi de acord cu mine : igiena pe primul loc! Si mereu cautam cele mai eficiente metode pentru a ne proteja. Uneori le alegem pe cele potrivite noua, in functie de preferintele fiecaruia, dar sunt cazuri in care gresit (ca, na, e omeneste) si vrem sa reparam acea greseala. Si va voi povesti cazul in care m-am aflat si eu, putin mai tarziu.
Mai intai de toate, vreau sa subliniez importanta utilizarii produselor de igiena si curatenie. Ne sunt indispensabile si sunt nelipsite din caminul propriu. Si eu sunt adepta lor, nu sunt gospodina perfecta, dar sunt gospodina si imi place casa sa fie mereu curata si stralucitoare (la propriu) si ma simt mandra cand vad ca din mainile mele si cu ajutorul unor produse bune, prinde prospetime orice obiect. Produsele antibacteriene sunt un ajutor de nadejde, dar probabil multe facem la inceput o greseala majora si anume: folosim produsele textile (cum ar fi o carpa uitata) pentru a aplica produsele antibacteriene. Mare greseala! Acele materiale retin umezeala si o data cu ele si microbii, care se raspandesc rapid chiar in plin proces de curatare si noi nici macar nu constientizam acest proces! Solutia? Paper Plus !

Eu sunt exigenta in aceasta privinta, prefer calitatea in detrimentul cantitatii, dar am descoperit recent ca pot sa ma bucur de amandoua. Paper Plus a venit in ajutor cand aveam mai mare nevoie, care si-a propus sa informeze publicul larg despre pericolul la care suntem expusi atunci cand folosim uscatoarele de maini si prosoapele din materiale textile. Tot de la ei am aflat si faptul ca oamenii de stiinta ne informeaza ca cea mai buna metoda de a ne sterge pe maini este sa folosim produse de unica folosinta, cum ar fi servetelele. Sunt de preferat aceste prosoape de hartie deoarece ne pastreaza mainile curate dupa spalare, din simplul motiv ca nu au mai fost atinse in prealabil de nimeni. Practic, orice hartie de unica folosinta este de preferat pentru stergerea mainilor!

Persoana draga m-a intrebat zilele trecute ce imi mai doresc (cadou fara o ocazie speciala) si pana sa apuce sa termine fraza i-am raspuns repezita : produse de curatenie! M-a privit mirat si a inteles ca va urma cat de curand o curatenie generala de toata frumusetea, la care va participa (fie ca vrea fie ca nu) si el. Da, am un wish-list si la aceasta categorie. Sa incepem.

                                                                 Wish-list





Sapun lichid


Lista poate continua mult. Iar cei de la Paper Plus stiu sa satisfaca si cele mai exigente cerinte datorita produselor numeroase destinate pe mai multe categorii de curatare si igienizare. Dar cine sunt cei de la Paper Plus si cu ce se ocupa ei de fapt?
Am aflat si eu si va voi spune si voua ca sunt producatori de hartie igienica. Ei sunt cei care ne inseamna sa inlocuim produsele textile cu cele din hartie de unica folosinta. Si motive sa faceti si voi aceasta schimbare v-am dat suficiente. Nu cred ca ar trebui sa lasam sa ne scape din vedere acest fapt important.
De exemplu, eu nu stiam pana acum cat de periculoase pentru igiena sunt de fapt acele uscatoare electrice care se afla in incinta tuturor bailor publice din marile magazine. De cele mai multe ori ignoram prosoapele pliate din hartie in detrimentul acelui uscator. Ma gandeam in sinea mea ca neatingand nimic sunt 100% sigura ca mainile mele sunt curate. Iar eu faceam cea mai mare greseala. 
Multumesc Paper Plus inca o data ca mi-au deschis ochii. Eu nu as fi crezut vreodata ca din cauza aerului foarte cald microbii sunt pur si simplu ventilati pe maini, iar mainile, ude fiind, sunt un mediu proprice pentru inmultirea lor. Cand am aflat acest lucru am luat masuri drastice, zau! Pai daca stiam treaba asta de mult faceam si eu o schimbare. Din fericire am compensat pe partea cealalte: in general, la curatenie, indiferent de marca produselor de curatenie, foloseam numai si numai prosoape din rolele de hartie. Cand se strangea prea mult praf de pe noptiera, aruncam frumusel prosopelul folosit si il inlocuiam cu unul nou, iar rezultatele au fost de necontestat. 
Diferenta chiar se vede si se simte!  Acum nu mai sunt nevoita sa stramb din nas ca atunci cand curatam cu un prosop textil; pentru mine era groaznic, din cauza faptului ca se strangea o cantitate prea mare de praf eram nevoita sa clatesc foarte des prosopul respectiv si nici macar nu se curata cum trebuie. 

Acum nu mai am nicio grija. Mi-am invatat lectia si nu mai repet greselile din trecut. Cand prosopul de hartie se murdareste, il arunc si il inlocuiesc repede cu altul nou. Si efectul este wow! Am primit chiar si complimente de unde ma asteptam mai putin! Asta da alegere "de calitate"!

Articol scris pentru SuperBlog 2014 !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu