marți, 28 octombrie 2014

Yaris - un montagne russe intr-o jungla de oras

Mereu am admirat masinile noi, abia iesite de pe portile fabricii. Cel mai nou exemplu este si noul Yaris de la Toyota, care o data plecat de pe "bancile" fabricii a venit cu un concurs pe care oricine si-ar dori sa il castige: ideea acestuia era urmatoarea, surprinzi in trafic noul Yaris, ii faci cateva poze (eventual il si filmezi) si pac! Te-ai inscris in concurs. Marele premiu? O vacanta in Franta la fabrica din Valenciennes!
O vacanta ar fi binevenita oricand! Daca mai este si in Franta, deja e un lux pentru mine. Nici cu gandul cel mai frumos nu indraznesc sa tintesc asa departe. Ideea concursului mi s-a parut geniala, dar fiind faptul ca traiesc intr-un oras destul de mare (Craiova) sansele sa intalnesc Yaris in jungla urbana m-a facut sa renunt la ideea participarii... Trist, nu?
Asa gandeam si eu, pesimist, nu ma gandeam vreodata ca tocmai peste mine va da norocul. Si in ce hal! Se intamplase intr-o zi sa vad noul Yaris pe strada. Prima data nu am recunoscut-o. Era doar o masina frumoasa pe care o admiram deoarece imi placea modelul. Imi parea cunoscuta. S-a intamplat sa o vad si a doua oara prin oras, dar intr-o alta zona. Masina era aceeasi. O tineam minte dupa numarul ei de inmatriculare. Am o boala cu chestia asta. Acum recunosc masina de fiecare data si credeti-ma, o vad foarte des plimbandu-se in oras. Nu pot sa va spun cat de lin merge, dar cu toate acestea are ceva ce te face sa vrei sa incerci o plimbare cu ea. Il are pe acel vino-incoace!

Okkk, am vazut masina atat de des incat am inceput sa ma intreb ce model este. Marca o cunosteam deja dupa sigla. Norocul prostului a facut ca masinuta minune sa fie parcata in fata cinematografului, intr-o seara cand eu aveam trecere spre casa. Wow! Am exclamat si cu riscul sa par o admiratoare obsedata, am scos telefonul si am inceput sa ii fac poze din toate unghiurile posibile. Parca eram un fotograf ce gasise modelul minune mult cautat toata viata.

Si am reusit! Bucuroasa am mai fost cand am ajuns acasa si fara sa stau pe ganduri am incarcat pozele pentru concurs, iar acum nu fac decat sa vad ce o fi pe viitor. Cred ca peisajul a fost perfect: Noul Yaris de la Toyota, la ieseala la filme! Cred ca un astfel de model merita plimbat si la cinematograf, la o cafea, poate la o plimbare romantica departe de vazul tuturor. In orice caz, peisajul da tonul iar masina creeaza atmosfera!
Cred ca am si invatat ceva din aceasta alergatura si anume: daca doriti ceva atunci luptati pentru acel lucru si eliminati definitiv gandirea "mie nu mi se poate intampla" sau "nu am eu norocul asta". Pai, oameni buni, Dumnezeu iti da, dar nu iti pune si in sac, iar norocul ti-l mai faci si tu cu mana ta! Oare cum o fi sa scriu data viitoare chiar despre drumul meu spre vacanta din Franta? Nu-i asa ca ar fi frumos? Pentru mine ar fi un vis devenit realitate! Sincer nu am parasit niciodata tarisoara noastra, dar mi-as dori sa vizitez lumea intreaga... Poate chiar de la volanul unui Yaris...
     
Noul model Toyota Yaris se lasă fotografiat, filmat și testat la oricare dintre showroom-urile Toyota din București, Bacău, Baia Mare, Bistrița, Brăila, Brașov, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Focșani, Iași, Pitești, Ploiești, Sibiu, Suceava, Timișoara, Tg. Mureș.

Daca ai citit acest articol si orasul tau se regaseste in lista de mai sus, atunci nu mai sta pe ganduri si participa si tu la concurs. Nu trebuie decat sa fotografiezi noul Yaris in cele mai ingenioase si originale ipostaze, eventual il filmezi in plina "actiune" ca sa vada lumea ce stie sa faca si te inscrii la concurs pe site-ul lor. Nu pierzi nimic, eventual castigi experienta la test-drive!

Eu sunt o impatimita a masinilor, dar si a vacantelor. Tu, nu???


Articol scris pentru SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu