sâmbătă, 27 decembrie 2014

De ce iubesc animalele?

Deseori avem o viata agitata. Treburile zilnice si problemele la care viata ne supune, ne schimba uneori fara sa ne dam seama sau ii schimba pe cei din jurul nostru. Am tot observat ca oamenii devin din ce in ce mai rai. Suntem mai reci si nu ne exprimam sentimentele bune aproape niciodata, de teama unei respingeri sau de frica sa nu cumva sa ne  facem de ras. Ajungem acasa seara tarziu si desi ne propunem sa ne relaxam si sa uitam de toate, de cele mai multe ori facem contrariul. Unii poate traiesc singuri si lucrul acesta contribuie la acest fenomen de autoizolare...
Eu am acasa doi catei... si un hamster. Si recunosc ca ei sunt cei care reusesc sa imi faca ziua mai buna daca intampin probleme la care nu pot gasi rezolvare in timpul zilei.


Din pacate, hamsterul meu doarme toata ziua si noaptea tarziu se trezeste si se da pe rotita pana in zori. Tocmai de aceea poze cu el reusesc foarte greu sa obtin. Dar nu e bai. Il puteti cunoaste de pe pagina lor de facebook dand click AICI. Sau imi puteti urmari postarile pe pagina de facebook a blogului, unde promovez si pagina secundara, dand un click AICI.
In fine, cred ca viata mea fara un animalut de companie ar fi tare monotona. Toata viata mea am avut cate un animalut de companie. Si e frumos sa vezi cate moduri de a iubi inveti de la necuvantatoare. Iubesc animalele pentru ca ma fac sa zambesc, descretindu-mi astfel fruntea daca este prea incordata, ma calmeaza si ma invata arta rabdarii.
Bine, iubirea omului drag nu se compara cu altceva de pe acest pamant, dar aceste doua iubiri se pot completa perfect una pe cealalta.

Voi ce animalute de companie aveti? Pupici!                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu