duminică, 26 aprilie 2015

O duminica linistita

Sunt convinsa ca fiecare dintre noi asteapta cu nerabdare sa vina sfarsitul saptamanii. Abia asteptam sa ne debarasam de stresul acumulat la serviciu sau la cursuri si sa ne reincarcam bateriile cu ajutorul lucrurilor care ne binedispun. Eu una ma delectez cu o cafea cu lapte de fiecare data cand vreau sa imi acord un mic rasfat. Aroma calda a acestei bauturi imi ofera confortul necesar ca sa pot sa ma bucur de o zi de duminica linistita... Eu una am o slabiciune pentru latte macchiato. Sunt adepta convinsa a gustului dulce.

Sursa foto - Google
Nu voi vorbi azi despre produse de ingrijire, beauty sau despre ce am mai facut la facultate. As prefera sa stam la o sueta la o cafea, asa, ca intre fete. Azi va invit la relaxare. Nu aveti voie sa faceti altceva! Ca o noua saptamana bate la usa si vom avea timp de toate in timpul serviciului, dar in timpul nostru liber propun sa ne rasfatam, sa ne acordam mai mult timp noua si sa savuram o cana fierbinte si dulce de latte macchiato...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu