sâmbătă, 23 mai 2015

Am schimbat rutina de ingrijire a tenului!

Vine vara, bine-mi pare! Nu cred ca aveti idee cat de mult am asteptat sa mai vina si sezonul cald, sa scap in sfarsit de gecile groase si cizme. Dar cu toate astea, mai este mult pana la vacanta propriu-zisa, si spun asta deoarece eu, spre deosebire de liceeni, care vor incheia orele de scoala undeva pe la sfarsitul lunii iunie, voi incepe SESIUNEA! Urat cuvant, chiar imi displace, dar nu am ce sa fac. Am ales sa fiu studenta? Am ales...
Si sincera sa fiu, odata cu venirea sezonului cald, am decis sa imi schimb si rutina de ingrijire a tenului. Da, ati citit bine. Am vrut sa trec la produse lejere, care se aplica usor si care se absorb rapid in piele, ceva cu miros proaspat, natural, sa ma poarte cu gandul la natura.

     Ce produse am ales?

Avem mai jos poza de grup, unde avem crema hidratanta de zi pentru tenul normal si mixt de la Bioten, despre care v-am vorbit aici, mi-am achizitionat si o lotiune antiacneica cu extract de musetel de la Bioeel, este achizitie noua despre care va voi spune mai multe in randurile ce urmeaza, si nu in ultimul rand este vorba despre complexul de la Alevia - Spirulina 500 mg (da, este vorba despre un supliment alimentar).


Si cum despre crema v-am mai vorbit, trec direct la lotiunea antiacneica de la Bioeel. Sincera sa fiu, este prima oara cand aud de aceasta marca si este primul produs pe care l-am achizitionat de la ei. Sper sa nu ma dezamageasca! Motivul pentru care l-am achizitionat cred ca l-ati ghicit deja, am probleme uneori cu cosurile care imi dau batai de cap uneori, iar numele mi-a captat in mod direct atentia. Un alt plus a fost si pretul, l-am achizitionat la reducere din DM la pretul de 8,99 RON.


Flaconul are 120 ml, o cantitate suficienta pentru cel putin o luna de folosire. Atentie! Contine alcool, prin urmare are un miros puternic astringent si poate irita ochii daca este aplicata foarte aproape de aceasta zona sensibila. Nu o recomand persoanelor cu tenul uscat sau sensibil!
   
Mai jos, va prezint descrierea oficiala a produsului:

Lotiune antiacneica cu extract de musetel - UZ EXTERN. Fara parfum, fara conservanti (desi mie mi se pare ca are un miros care duce spre acele creme chinezesti din cutiutele acelea mici, din metal, dar nu ma deranjeaza acest lucru).

     INGREDIENTE 

AQUA, ALCOHOL DENATURATED, CHAMOMILLE EXTRACT, CAMPHOR, BORIC ACID.

     ACTIUNE

Produsul are proprietati dezinfectante, antiinflamatoare, cicatrizante, calmante si degresante.

     MOD DE UTILIZARE

Produsul se aplica pe tenul curatat, cu ajutorul unei dischete demachiante, dimineata si seara.

Eu imi curat intai tenul cu o lotiune de curatare, apoi sterg fata cu prosopul prin tamponare, nu prin frecare, dupa care aplic lotiunea antiacneica pe fata. Astept 10 minute ca lotiunea sa se absoarba bine in piele, dupa care aplic crema hidratanta de la Bioten si o intind bine, prin miscari circulare si chiar ciupituri, ca sa stimulez circulatia sangelui. Astept cel putin 10 minute ca sa intre in piele, inainte sa ies din casa. Fac acesti pasi dimineata si seara.


Si nu in ultimul rand, v-am zis de spirulina. Cum ma ajuta pe mine spirulina sa am un ten frumos? Ma ajuta, dar din interior! Am descoperit recent spirulina si pot spune ca sunt extrem de multumita de ea! Si spun asta pentru ca a avut rezultate vizibile inca din prima saptamana de administrare. In cuvinte putine, spirulina este cel mai complex aliment care exista!


Cred ca mai bine va scriu exact ce scrie pe ambalaj. Eu am achizitionat spirulina de la Alevia din plafar, la promotie 1+1 la pretul de 18 lei. Flaconul contine 30 de comprimate spirulina 500 mg.

     CARACTERISTICI

Spirulina este un excelent detoxifiant si revigorant pentru organism, datorita compozitiei sale bogate in proteine, vitamine, minerale si acizi grasi esentiali. De asemenea, contine triptofan, precursorul serotoninei, hormonul bunei dispozitii. 
     
EFECTE

     - Sustine relaxarea, starea de bine, confortul psihic si calmul; 
     - Sustine tonusul fizic si psihic si imunitatea organismului;
     - Favorizeaza senzatia de satietate daca este administrat cu 30 de minute inainte de masa.

     MOD DE ADMINISTRARE (CURE DE MINIM 3 LUNI)

     Adulti : cate 2 comprimate de 2-3 ori pe zi;
     Copii : cate 1/2 (jumatate) comprimat de 3 ori pe zi.

INGREDIENTE

Pudra de Spirulina (Spirulina platensis), celuloza microcristalina (agent de incarcare), poliplasdona XL (stabilizator), lactoza monohidrat (agent de incarcare), talc (agent antiaglomerant), dioxid de siliciu coloidal (agent antiaglomerant), stearat de magneziu (agent antiaglomerant).

Eu iau decat un singur comprimat pe zi, dar am observat efectele sale: tenul meu este mai luminos si cosurile nu imi mai dau batai asa mari de cap. O recomand chiar si in locul multivitaminelor de tot felul din comert.
In concluzie, rutina mea de ingrijire a tenului se rezuma la acesti 3 pasi simpli. Si nici nu cheltuiesc o avere: crema la promotie a fost 7,45 RON, lotiunea de fata la promotie a costat 8,99 RON, iar spirulina achizitionata la promotia 1+1 a fost 18 RON, deci un total de 34,44 RON

Voi ati incerca vreunul dintre produsele prezentate mai sus? Le-ati da o sansa sau nu?
Astept parerile voastre in comentarii! Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu