sâmbătă, 16 mai 2015

CA Bine este sa lucrezi la birou...

...daca ai ''ustensilele'' potrivite, ca sa zic asa! O noua zi la birou si ce sa vezi? Iar s-a stricat xeroxul de la etajul 1, iar eu deja sunt in criza de timp, proiectul nu este terminat si nu am cum sa trag la imprimanta nici raportul de saptamana trecuta pentru ca mi s-a terminat topul de hartie. Ha, ha, ha... Karma, esti rea cu mine astazi. Inteleg ca deja nu mai am coli de scris si ca toate par anapoda, dar CHIAR TREBUIA SA MA FACI SA VARS SI CAFEAUA PESTE BLUZA MEA CEA NOUA?
Ok, oameni buni... cred ca nu sunt singura care are zile proaste la birou. Serviciul de la pupitru necesita efort intelectual mai pronuntat, iar ca toate sa mearga struna, un angajat de 5 stele stie ca succesul la locul de munca tine de cateva aspecte importante, si anume:

     - dorinta si putere de munca;
     - intelegere intre/cu colegii de echipa;
     - CEL MAI IMPORTANT - un birou echipat cu de toate!

Si cand zic de toate, nu pot sa sar cu vederea peste un capsator, un perforator, celebrul top (sau mai multe) de hartie, pixuri sau stilouri de calitate, calculator performant de lucru si asa lista poate continua pana maine, poimaine, raspoimaine...

Personal, sunt pretentioasa cand vine vorba de materialele cu care lucrez. Sunt o persoana migaloasa si imi place sa iau notite mereu ca sa nu uit sau sa pierd vreun detaliu, ca deh, LUCREZ LA BIROU, CE DUMNEZEU (cine m-o fi pus pe mine sa imi aleg asa job - cineva sa ma scape)! Si din cauza aceasta sunt efectiv o devoratoare de hartie! Nici in facultate nu am consumat atatea coli, zau! Si probabil ma intrebati acum: mai exista paduri daca tu mananci atata hartie? Iar eu o sa va raspund ca da, exista! Si e mai aproape de voi decat v-ati imaginat!
Cand vine vorba de produse de papetarie am cel mai bun si mai profesionist aliat!

    *Tobele, va rog*

Cornul Abundentei este cel mai bun distribuitor de papetarie si materiale promotionale, eu fac des cumparaturi de la ei, un exemplu elocvent este chiar hartia de copiator sau mai pe romaneste, al nostru TOP DE COLI! Dar gama lor de produse este mult mai variata.
Va invit chiar sa dati like la pagina lor de facebook: https://www.facebook.com/CABCV?fref=ts unde puteti face cumparaturi si veti putea analiza mai bine produsele dorite! Eu una sunt foarte multumita de produsele lor! Munca la birou este mai placuta atunci cand ai pe ce sa iti scrii notitele... AHHH, IAR AM VARSAT CAFEAUA PE BIROU!!! Gata, de azi ma las de cafea si trec pe ceai!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu