sâmbătă, 16 mai 2015

CoArtCo reinventeaza design-ul caselor

Cred ca cel mai frumos sentiment pe care il poate trai un om (printre multe alte sentimente frumoase care nu ar trebui sa ne scape), este cel in care te muti la casuta ta impreuna cu persoana iubita. Eu inca nu am facut acest pas cu persoana iubita, dar va spun sincer ca ne gandim de acum la cum ar arata viitoarea noastra casuta: ceva modest, nici prea inghesuit, dar nici o casa imensa ca un labirint, cu un etaj cu balcon, ceva aerisit cu multe ferestre - ca lumina sa poata patrunda in toate colturile... Ceva pe gustul amandurora, mai pe scurt (ca nu stiu explicit daca e).
Nu e deloc usor sa alegi un ''chip'' pentru casa visurilor tale. Fiind unica, iti doresti sa fie cat mai frumoasa si cocheta, dar in acelasi timp pe placul amandurora, ca o astfel de decizie se ia in doi. Zis si facut, ne-am gandit cum va arata, dar ne trebuia o ''haina'' pentru fatada.

Am cautat pe multe site-uri, dar intr-un final l-am gasit pe cel mai bun!

CoArtCo este cel mai profesionist producator de profile decorative dupa parerea mea! Iar povestea din spatele acestei campanii chiar m-a emotionat, pentru ca a luat nastere din dorinta si din pasiunea unui cuplu pentru tot ce inseamna frumos si au demonstrat ca impreuna pot da nastere unei adevarate afaceri de succes, creand adevarate opere de arta! Caci o casa frumoasa, dupa parerea mea, asta si este! Eu aici am gasit cele mai frumoase profile decorative !


Iar daca ceea ce gasiti pe site nu se potriveste cu cerintele voastre, atunci puteti oricand sa le personalizati dupa bunul plac! Gama de servicii oferite de aceasta companie m-a convins ca merita sa alegi profilele decorative personalizate de pe CoArtCo, deoarece tin cont de cererea clientului; lucru foarte important, caci se stie ca parerea clientului conteaza daca vrei ca el sa revina.

     Suna bine, nu-i asa?

     Dar daca tot nu v-am convins:

Profilele celor de la CoArtCo pentru fațadă sunt fabricate din polistiren expandat densitate A200 (30kg/m3), sunt rezistente la orice fel de intemperii, iar în timpul aplicării nu se produc pagube clădirii. 

     Profilele pentru exterior sunt acoperite cu un strat mineral și usor elastic.

Si lista poate continua... Iar ca sa va fac o idee, ca sa va convingeti ca va vorbesc despre profesionisti in adevaratul sens al cuvantului, va las cateva imagini de pe site-ul lor:




Dragii mei, recomand cu caldura sa vizitati site-ul http://www.profiledecorative.ro/  deoarece nu o sa fiti dezamagiti. Fiecare client nou poate sa comande simplu de pe site doar accesand link-ul postat de mine mai sus si alegand profilul preferat. Apoi trebuie doar sa transmiteti datele profilului ales si ei se vor ocupa de restul. Pentru pretentiosi (sau poate ca e mult spus), se realizeaza profile personalizate la comanda.

Dar poate cuvintele mele sunt de prisos, ca deja m-am pierdut in poze si am uitat de casuta mea imaginara, care deja a avut ''n'' schimbari de look. Grea decizie! Cand cred ca am gasit profilul potrivit, se iveste cate ceva care imi reaminteste cat de dificil este sa te axezi pe o singura alegere, cand ai la indemna o infinitate de oferte din care poti alege!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu