sâmbătă, 16 mai 2015

Cum ma ajuta produsele comercializate de magazinul Sport Guru sa ma mentin in forma

Spot publicitar sau nu, vreau sa impartasesc cu voi secretul conditiei mele fizice. De ce? Pentru ca imi doresc ca tot mai multa lume sa adopte un stil de viata sanatos si cand spun asta nu ma refer doar la alimentatie, ci si la sport. Si spun asta pentru ca o alimentatie echilibrata combinata cu putina miscare fizica are o multime de avantaje.
 
Dar nu vom vorbi despre alimentatie, cat vom vorbi de miscare! Sa fim seriosi, o persoana cu o conditie fizica (cat de cat pe acolo... ceva sa fie) acceptabila demasca o persoana constienta! Constienta ca ai un singur corp si ca trebuie sa ai grija de el cat mai bine cu putinta!

Ehei, si eu una sunt adepta miscarii, iar cand vine vorba de echipament, pai nu ma incurc decat cu produse de cea mai buna calitate! Ori nu poti deveni un profesionist decat daca ''lucrezi'' tot cu profesionisti, nu? Mentorul meu? http://www.sportguru.ro/

Pentru ca nu pot alerga desculta, partenerii ideali pentru mine au fost :
 
pantofi alergare de la SportGuru.ro: pentru ca, nu e asa doamnelor, trebuie sa fim fashion si atunci cand mergem sa alergam!
 
biciclete mtb de la SportGuru.ro: ca vrem (si ne place!) sa atragem toate privirile!

Si acum, spuneti fetelor ca nu vreti sa va apucati si voi de sport (asta daca nu cumva v-ati apucat de mult), cand avem echipamente asa dragute si colorate care ne vor ajuta sa ne mentinem in forma si sa aratam si bine, in acelasi timp.
Pe mine, produsele comercializate de magazinul Sport Guru m-a ajuta sa ma mentin in forma, ca sa ma simt bine in pielea mea, chiar si cand am o zi mai obositoare si, pentru moment, ma gandesc sa las balta miscarea zilnica. Sfatul meu: 30 de minute de miscare in fiecare zi le poate face oricine, asa ca tu nu ai nicio scuza sa nu te apuci, cand ai in ajutor si echipamentele potrivite tie si personalitatii tale! Asa ca incepe de azi sau in celalalt caz, de maine, poimaine, daca ai facut deja comanda de pe www.sportguru.ro chiar in timp ce citesti articolul asta!

P.S. : Recunosc! Nu am fost dintotdeauna o fana a sportului de niciun fel! Dar de cand am descoperit ce produse faine are Sport Guru, m-am apucat de sport doar ca sa imi etalez noile achizitii, de care am fost si voi fi mereu foarte mandra! Cea mai mandra! Mai ales ca intorc toate privirile cand ma duc la alergat *he,he,he*...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu