marți, 26 mai 2015

Cum sa nu imi doresc...

O piele fina ca matasea pentru timp indelungat! Visul meu si, cu siguranta, al oricarei doamne si domnisoare din Galaxie! De-a lungul timpului am cautat mereu sa incerc noi si noi metode de epilare, care promiteau piele fina, fara fire de par crescute sub piele sau chiar saptamani bune de picioare fara firicel de par. Cum sa nu iti doresti asta?
Recunosc ca am fost dezamagita de multe metode de epilare, cremele depilatoare imi provoaca iritatii, ceara nu elimina toate firele de par, iar clasica lama, o fi ea comoda, dar mie imi ia timp bun sa ma fac pe picioare cu ea (caci, da, la mine cea mai mare problema este cu parul de pe picioare, ca doar a venit sezonul cald si vrem sa purtam rochite vaporoase si sexy).
Deja visez cu ochii deschisi ca detin o superputere sau o masinarie care sa ma scape pentru mult timp de aceasta problema!

Am aflat recent despre epilarea cu laser, dar bugetul nu imi permite sa ma duc la un salon de cosmetica pentru nu stiu cate sedinte cu laser, care promit apoi luni bune de piele fina (offf, de ce trebuie sa intampin eu mereu obstacole?!). De aceea am inceput sa fac cercetari si sa ma documentez mai mult despre acest procedeu si fara sa vreau am facut descoperirea mileniului, daca pot spune asa!
Si nu este o descoperire care le priveste doar pe doamne si domnisoare, am vazut ca si domnii tin din ce in ce mai mult la aspectul lor si la ingrijirea corporala si multi chiar se duc la saloane de cosmetica pentru a scapa de parul nedorit de pe corp. Un lucru bun, dupa parerea mea, si domnii trebuie sa aiba grija de aspectul lor, si cred ca cei care au chiar au un grad ridicat de autorespect de sine!                                                                                          
Decoperirea mea : Silk`n Glide, cel mai mic epilator IPL cu lumina intens pulsata pentru epilare definitiva si de durata! IPL vine de la ''lumina intens pulsata'', ceea ce inseamna ca elimina firul de par si ofera rezultate spectaculoase, exact ca la salon! Cu siguranta imi doresc asa o bijuterie la mine in posesie! Este portabil si se alimenteaza la curent (nu foloseste baterii), ceea ce inseamna ca ma pot rasfata ca la salon de acasa! Ziceti voi ca nu e o chestiuta tare simpatica! Avand si dimensiunile pe care le are, il putem plimba cu noi oriunde ca sa fim sigure ca vacanta nu ne este ruinata de un fir de par aparut peste noapte.
Acest dispozitiv nou, micut, functioneaza cu aceeasi tehnologie revolutionara ca si celelalte aparate cu IPL, din oferta Silk Romania. Tehnologia IPL este cea mai buna si eficienta metoda folosita pentru epilarea definitiva (yupyyy, ce bine suna). Este recomandat si de medici, cu cea mai mare certitudine a rezultatelor asteptate!

Nu-i asa ca si pe tine te tenteaza acum? Cu siguranta isi merita investitia un astfel de epilator, astfel economisim timp si bani pretiosi si vom fi mereu invidiate pentru picioarele noastre de gazele epilate, fara urma de vreun fir de par strengar. Trageti cu ochiul la mititelul asta, ca sigur nu va va lasa indiferenti.
Si acum, marea mea dilema: sa mi-l iau, sa nu mi-l iau... Dar cum sa ratez o astfel de ocazie, mai ales ca l-am prins si la reducere! Eh, asta-i buna, nu a fost reducere care sa imi scape, ia sa il adaug eu in cosuletul virtual si sa astept acum doar sa ajunga la usa mea...

2 comentarii:

  1. Felicitari! Ai castigat locul 3 la concursul de pe blogawards. Asteptam sa-ti alegei premiul: placa, uscator sau pachete din gama L’Oreal ( sampon si masca ), ca sa ne putem alege si noi :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Deja am optat pe grup pentru placa de par! ^_^

      Ștergere