joi, 21 mai 2015

Despre gradinarit (2)

E joi! Asadar, azi vorbim despre gradinarit. Sau despre ultima mea ''creatie'' in materie... In primul rand voi zice ''La multi ani!'' tuturor celor care azi isi serbeaza numele! Tin sa mentionez ca ceea ce va prezint mai jos NU a fost lucrat azi, pentru ca e sarbatoare, dar am decis sa public articolul, asa cum am promis in zilele de joi, cand avem tema gradinaritului.
 
Va prezint prima mea mini-gradina!

                       
Desi nu este o mini-gradina complicata si cu multe specii care vin in alcatuirea ei, eu sunt mandra de prima lucrare de acest gen! Probabil daca aveam mai mult material de lucru, cum ii spun eu (caci plantele sunt, pana la urma, obiectul muncii mele) as fi incercat mai multe variante.
                                         
Din pacate, in tara noastra, conceptul acesta nu este cunoscut, dar sper sa se schimbe lucrurile in viitorul apropiat! Este, intr-adevar, o meserie frumoasa si relaxanta.
                            
Unicele elemente adaugate pentru decor sunt catelusul si ciupercuta!

                                   
Iar mai sus avem o vedere... tot de sus! Ce parere aveti? Stiati ca se puteau realiza astfel de lucruri cu cateva plante suculente, un ghiveci si cateva elemente decorative?
Va astept parerile sincere in comentarii! Hugs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu