vineri, 8 mai 2015

Empties 1

Asa cum am promis, am incercat sa fac prima mea postare de tip empties. Fiind prima mea tentativa, o sa va rog sa scuzati calitatea putin cam proasta a pozelor, din pacate pozele le-am facut la lumina becului din camera, iar numarul produselor golite este relativ mic.
Asa cum am mai spus, prima incercare nu este perfecta! Eu sper sa remediez acest lucru, iar postarile sa fie din ce in ce mai atractive. 

     Asadar, sa incepem cu poza de grup:



1. Deodorantul Nectar of nature de la LES COSMETIQUES cu flori de vanilie, pe care am avut ocazia sa il castig pe pagina de facebook Blog CuLore si vreau sa ii multumesc in acest fel bloggeritei care modereaza aceasta pagina. Deodorantul miroase foarte frumos, are o aroma placuta de vanilie. Din fercire mirosul nu este puternic si nu m-a deranjat niciodata, chiar daca uneori faceam exces de el! Este persistent si tine mirosul de transpiratie departe timp de 24 de ore! Din pacate, cantitatea de 200 ml eu am terminat-o foarte repede (am mai spus, mi-a placut maxim).
2. Laptele nutritiv 3 in 1 de la Yves Rocher a fost un adevarat rasfat pentru pielea mea! Chiar daca este destinat in principiu pentru pielea sensibila, eu nu am rezistat aromei de migdala si l-am achizitionat, iar acum ma bucur de alegerea facuta. Este foarte nutritiv, hranitor si protejeaza foarte bine pielea. Are nota 10 de la mine! Este un produs pe care l-as recumpara cu drag. Flaconul are 150 ml si tine destul de mult!
   


3. Spray-ul Lovely Garden din gama C-THRU l-am primit cadou de la o matusa. Are un miros floral foarte fresh, merge purtat vara, dar mi s-a parut ca nu prea se preta cu personalitatea mea. L-am folosit ocazional. Singurul lucru care mi-a atras atentia au fost bilutele incorporate in sticluta de 30 ml, imi pare rau sa o arunc.
4. Mladitele de zmeur din gama Hofigal le-am descoperit tot datorita lui Blog CuLore cand am citit pe blogul ei un review in care vorbea despre acest supliment. L-am achizitionat si eu si pot spune ca a fost ''dragoste la prima vedere''. Ador produsele de tip plafar (le-am cumparat la pretul de 18 lei cutia), daca am calcat pragul unui magazin plafar cu siguranta nu plec cu mana goala de acolo! Mladitele de zmeur au actiune benefica asupra aparatului genital feminin, proprietati de corectare a tulburarilor endocrine feminine, cum ar fi pubertatea, dismenoreea sau menopauza si este un produs natural cu o valoare biologica complexa (descriere oficiala).
5. Mostra de crema Nivea Care a fost o surpriza placuta pentru mine. Efectul chiar a fost WOW! desi am folosit-o doar o data. Cu siguranta voi cumpara si varianta full size!


Cu chiu, cu vai, dar sper ca data viitoare sa imi iasa mult mai bine articolele de tip empties, lipsa de timp chiar m-a impiedicat sa fac ceva mai bun astazi. Daca mi-a scapat ceva, va rog sa imi spuneti in comentarii: ce ar trebui sa am in vedere cand fac astfel de postari, ce mi-a lipsit acum sau ce v-a placut (sau nu) la acest articol.
Pana data viitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu