marți, 5 mai 2015

Rasfat la rece

Asa cum am mai pomenit, sunt fana inraita a cafelei cu lapte! Fierbinte sau rece, ma reculeg cateodata la o cana de cafea, ca, deh, toti avem cateva mici placeri pe care ni le permitem din cand in cand. Astazi am incercat o metoda de preparare de Ice coffee pe care am vazut-o si eu pe net.
Asadar, avem nevoie de: cafea proaspat preparata, lapte si putina rabdare!


Dupa ce cafeaua a fiert, lasam sa ajunga la temperatura camerei, apoi o distribuim intr-o tavita de cuburi de gheata si le lasam la congelator 3-6 ore. Rezultatul: cuburi de cafea inghetata, care arata cam asa:


Cand cafeaua a inghetat, luam cateva cuburi si le punem intr-un pahar...


...apoi turnam lapte peste cuburile de cafea!


Iar acum avem Ice Latte Coffee! Ice coffee rece, cu care ne putem delecta in zilele putin prea calduroase, cum a fost cea de azi, spre exemplu.


Pot spune ca micul meu experiment a fost un real succes. Bine, ca nu iti trebuie cine stie ce aptitudini speciale ca sa o prepari. Poti sa o incerci si tu la tine acasa! Poti sa adaugi esenta de rom sau de vanilie in cafeaua ta inainte sa o bagi in congelator sau le poti adauga si dupa, pentru mai multe arome placute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu