sâmbătă, 2 mai 2015

True Perfection, gama care promite o piele perfecta

O seara buna, tuturor! Asa cum am promis, am revenit pe blog si sper sa nu mai lipsesc niciodata si spun asta deoarece, recent, am facut cea mai mareata achizitie (pana acum): mi-am cumparat un laptop si spun cu mana pe inima ca fiecare banut dat pe el a fost muncit de mine. Ma simt mandra de acest lucru! Dar sa nu sarim de la subiect...

Astazi vreau sa va vorbesc despre o gama noua de la Oriflame, si anume este vorba despre gama de creme True Perfection cu extract din arbore de matase. Eu am achizitionat de ceva vreme crema de zi, crema de noapte si crema pentru conturul ochilor. Am avut si o mostra din serul cu care gama este completata si intentionez sa cumpar cat mai recent si masca de fata, aparuta recent.
Mai jos este prima poza de grup. Gama este destinata varstei 25+, dar eu nu m-am putut abtine sa nu o achizitionez. Pur si simplu mi-a placut descrierea produselor si faptul ca promit o piele fara imperfectiuni! Iar mirosul lor este absolut divin!


Este prima gama la care am observat un lucru foarte important, si anume textura celor doua creme! Daca la crema de zi avem o textura foarte light, care se absoarbe foarte rapid in piele, ei bine la crema de noapte textura este grasa si emolienta, dar se absoarbe la fel de bine in piele. Acest lucru mi-a placut foarte mult si mi-a dat cel mai bun exemplu de diferentiere a celor doua nevoi pe care tenul le are dimineata si seara. Nota 10 pentru asta!


Recunosc, crema din poza de jos este prima crema de ochi la care, dupa aplicare, simt o usoara incalzire in zona ochilor, ca si cum te anunta ca nutrientii din ea au ajuns in piele si deja incepe sa isi 'faca treaba'. Parca sangele ar fi pus in miscare pentru urmatoarele minute, iar ochii tai devin mai luminosi pe zi ce trece!


Mai jos avem crema de zi, care nu cred ca mai are nevoie de prea multa introducere: Sunt absolut incantata de textura lejera pe care o are, iar acest lucru face si aplicarea ei mult mai rapida. De mentionat ca nu trebuie sa iesi din casa in urmatoarele 20 de minute dupa aplicarea cremei! Astfel nu ii dai timp sa se absoarba in piele ca sa iti protejeze tenul de poluarea exterioara. Un minus (care sper sa se schimbe cu timpul) este faptul ca nu are SPF...


In ceea ce priveste crema de noapte, este o placere pentru mine sa imi delectez tenul cu asa o explozie de nutrienti (repet: extractul din arbore de matase este de vina). Aplicarea ei in fiecare seara este o placere!


Inca o poza de grup. Sper ca in viitorul apropiat sa completez gama si cu serul si masca pentru fata. Cand voi termina cremele, voi reveni cu un review la acest articol ca sa va impartasesc si rezultatele.


Asadar, gama True Perfection de la Oriflame promite eliminarea toxinelor din piele, a cosurilor si a cearcanelor, dar in acelasi timp reda luminozitate tenului foarte stresat. Nu lasati stilul de viata agitat sa isi puna amprenta asupra tenului vostru!
Ati incercat aceasta gama pana acum? Ati fost multumite sau nu de rezultatele oferite? Astept cu nerabdare si parerile voastre, conteaza foarte mult pentru mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu