luni, 25 mai 2015

Un produs pe saptamana 2

Desi postarea era programata pentru ziua de ieri, azi am reusit sa postez articolul, cu o mica intarziere. Sper sa nu ma certati pentru acest lucru.
Azi, la categoria ''Un produs pe saptamana'' va prezint deodorantul pe care il folosesc in prezent si anume este vorba despre Lady Speed Stick Pro 5 in 1.
Nu imi place sa folosesc mai multe deodorante deodata, ca nu cred ca este nevoie sa am 'n' deodorante antiperspirante o data. Folosesc unul, il termin, achizitionez altul (nu neaparat aceeasi marca) si tot asa.


Asadar, deodorantul arata cam asa si are un miros placut, floral. L-am achizitionat deoarece mereu imi place sa incerc ceva nou, sunt adepta schimbarilor. Deodorantul prezentat promite protectie de 48 de ore si contine 0% alcool. 
Pe langa asta, contine 5 beneficii intr-un singur produs: mentine pielea uscata, fresh, catifelata, nu lasa urme albe pe haine si este testat dermatologic.


Eu una sunt foarte multumita de acest produs, il folosesc zilnic si sunt protejata de mirosul neplacut al transpiratiei. Voi ce parere aveti, merita sa ii dati o sansa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu