luni, 1 iunie 2015

Noutati din magazine

Ce-ar fi sa vorbim putin despre ce noutati mai umplu rafturile magazinelor, in ultima vreme? Am aruncat si eu un ochi peste ele si as vrea sa vi le prezint si voua, poate va tenteaza ceva. Daca deja cunoasteti o mare parte (sau chiar toate) din ele, sper sa imi impartasiti parerile despre ele, in sectiunea de comentarii.
Vorbim despre brand-uri renumite, asa ca stati pe aproape!

1) Gerovital H3 Derma+Sun este o gama de dermato-cosmetice cu SPF lansate de Farmec si este adresata intregii familii. Sunt fana a produselor Farmec si sunt convinsa ca si voi! Asa ca eu cred ca merita sa ne ingrijim pielea de razele UVA/UVB chiar daca nu ajungem la mare!


2) Balsamul racoritor cu eucalipt de la Vivanatura pentru picioare obosite a fost creat special doamnele si domnisoarele care, in perioada calda, atunci cand calatoriile si sporturile pot avea impact dureros asupra picioarelor, intampina dureri sau senzatia de picioare grele si obosite. Are efect racoritor si analgezic. Eu una ma confrunt cu o mica problema a picioarelor si din pacate si cu cateva vene putin mai proeminente (nu varice, acela este un stadiu avansat al acestei probleme medicale si implica mai multe dureri si probleme) si sunt tentata sa incerc acest produs!


3) Crema impotriva ridurilor profunde de la Gerocossen contine extract de melc, foarte recunoscut pentru capacitatea sa de regenerare a pielii, ulei de migdale, de argan si unt de Shea, pentru o piele ingrijita corespunzator. Eu zic ''da'' pentru extractul de melc, deoarece am mai avut o crema care continea acest ingredient si am fost incantata de cat de bine a aratat pielea dupa aplicarea ei.

4) Photoderm KID spuma lansat de Bioderma cu SPF 50+, are o textura placuta ce asigura copiilor cu varsta peste 3 ani o fotoprotectie foarte inalta impotriva razelor ultraviolete. Ce poate fi mai potrivit pentru cei mici, care stau la joaca pe afara toata ziua?



5) Gomajul pentru suplete de la Yves Rocher activeaza microcirculatia si indeparteaza impuritatile care se afla la nivelul corpului. Cine nu isi doreste o piele mai ferma?

6) Pila electronica de la School express pedi sunt convinsa ca deja o stie toata lumea, dar eu v-o mai prezint inca o data. Capatul rotativ, cu particule de diamant, este destinat sa indeparteze delicat pielea ingrosata de pe talpi, ca noi sa avem tot timpul picioare frumoase! Bineinteles ca este un prilej bun pentru a scoate la plimbare minunatele sandale pe care le purtam in sezonul cald.
                          

7) AQUAporin ACTIVE de la Eucerin ofera tenului hidratare si suplete. Este o gama noua, destinata pentru  fiecare tip de ten si nu contine parfum si parabeni.

                       

8) Crema de maini Dove Purely Pampering deja este cunoscuta. Hidrateaza pielea mainilor datorita combinatiei bogate de crema nutritiva cu unt de Shea. Se pare ca untul de Shea este vedeta in acest sezon. Merita sa va achizitionati o astfel de crema! Si eu vreau sa imi cumpar una!

   

Ce de produse noi mai scot producatorii pe piata! Azi chiar am avut ce sa prezint. Sunt foarte curioasa care produs v-a facut cu ochiul. Ce vreti sa cumparati? Ati incercat ceva pana acum? Astept si eu parerile voastre, conteaza mult! Eu nu am in palmares niciun produs prezentat aici (din pacate).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu