miercuri, 3 iunie 2015

Trucuri de beauty

Haideti, fetelor, sa vorbim despre beauty! Haideti sa vorbim despre ce produse ne plac si ne displac laolalta. Despre ce trucuri sau masti facute in casa folosim ca sa fim mereu stralucitoare! Sau ce dorim sa mai incercam. Am vazut ca pe piata au aparut o gramada de produse frumoase, pe care abia astept sa le incerc si eu. Am mai mentionat ca mai degraba sunt adepta ingrijirii, decat a machiajului. Dar sa nu ma intelegeti gresit, folosesc si eu fond de ten, pudra, blush, rimel, gloss... Ce nu prea folosesc, sunt fardurile. Si nu pentru ca nu mi-ar placea, dar sunt o fire practica si prefer machiajul mai strident doar la ocazii mai speciale.

     Cu ce sa incep, Doamne?

Sa incepem cu inceputul? Machiajul nu sta pe fata daca mai intai nu o ingrijim/hidratam - alea, alea. Dupa fiecare baie, cand exfoliem si eventual hidratam (sub dus) pielea, trecem la hidratarea si ingrijirea de dupa. Abia apoi trecem la machiat.

Ca exfoliant dulce, mie imi place zaharul brun, dar fiindca pretul lui este putin prea mare ca sa mi-l permit tot timpul, apelez des si la zatul de cafea. Ca inlocuitor din comert, orice lotiune exfolianta este binevenita!


Voua ce va place cel mai mult in materie de hidratare sub dus? In afara de clasica lotiune sub dus de la Nivea pe care cred ca toata lumea o are (sau trebuie sa o aiba) - eu o am pe cea cu lapte si cacao, o ador! Ei bine, o varianta buna sa iti hidratezi pielea sub dus este chiar laptele! Si face minuni si pentru par! Eu zic sa incercati.

Recunosc, in materie de masca de par nimic nu bate uleiul de argan! Dar la fel de bune sunt si uleiul de masline sau de ricin. Uleiul de migdale dulci este foarte bun pentru piele, eu il folosesc pe post de tratament intensiv. Estompeaza ridurile fine de expresie din jurul ochilor si a buzelor. Il recomand cu caldura.
Uleiul de masline il folosesc foarte des ca masca de par, in combinatie cu miere si galbenus de ou. Voi ce masti naturale folositi pentru par? Dar pentru fata?


Ca si idee, pentru hidratarea si hranirea tenului, eu aplic masti cu fructe de sezon, recomand o masca racoritoare pentru tenul gras, cu iaurt si capsune! Pur si simplu zdrobesti cateva capsuni pana devin o pasta, apoi aplici o lingura sau 2 de iaurt natural, amesteci si aplici pe fata. Lasi sa actioneze 10 minute, apoi clatesti cu apa calduta.


Si la finalul zilei, daca picioarele mele sunt obosite si greoaie, un lighean cu apa fierbinte in care am adaugat un pumn de flori de musetel uscat este tot ce imi trebuie.


Fetelor, voi ce trucuri folositi? La mine lista este mult mai lunga, dar poate sa va mai spun si cu alta ocazie, caci acum vreau sa citesc si parerile voastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu