luni, 1 iunie 2015

Un produs pe saptamana 3

Buna, fetelor! Ce parere aveti despre unturile de corp? Va intelegeti bine cu aceste produse sau preferati ceva mai lejer, cum ar fi o lotiune sau un balsam de corp? Astazi va prezint untul de corp Body Butter de la Fennel. Il am de ceva vreme, l-am primit cadou la o revista (dar sincer nu imi mai amintesc la care) si dupa cum vedeti l-am folosit destul de mult, chiar si in perioada calda, cand este recomandat sa inlocuim untul de corp cu o lotiune mai lejera.


Vreau sa mentionez ca, dupa consistenta untului de corp, cel mai mult m-a cucerit mirosul sublim de orhidee salbatica. Untul de corp Fennel catifeleaza si hidrateaza foarte bine pielea, eu ador senzatia de catifelare pe care o am dupa ce il aplic pe tot corpul (intotdeauna dupa baie, cand porii pielii sunt deschisi si untul patrunde mai bine in epiderma). Extractul de orhidee salbatica este amestecat cu unt de shea, pentru a crea acest hidratant unic si eficient. 
Este in prealabil recomandat pentru piele uscata. Dar eu folosesc si produse pentru pielea uscata, chiar daca nu ma confrunt cu ea. Pur si simplu imi place sa ofer pielii un plus de hidratare.


Cantitatea de 200 g mi-a ajuns pentru o perioada foarte lunga de timp. Un plus al acestuia, chiar daca il am de mai bine de un an (iar valabilitatea lui este de 12 luni de la desigilare) este faptul ca nu si-a schimbat DELOC consistenta sau mirosul! Si eu continui sa il folosesc si nici nu il voi arunca, pana nu il termin (cred ca va aparea in postarea empties in viitorul apropiat).
Din pacate, nu am vazut in comert (dar poate ca nu am cautat bine) acest unt de corp. Daca stiti de unde il mai pot procura, va rog sa imi impartasiti in sectiunea de comentarii.
Toate cele bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu