vineri, 24 iulie 2015

Normal ca imi doresc o piele fina vara asta!

A venit vara, este luna lui Cuptor, iar eu visez la vacanta perfecta care, din pacate, inca se lasa asteptata! Of, cat mai dureaza pana voi ajunge sa simt marea la picioare? Sa inspir vaporii sarati si sa ma las mangaiata de soare?
Visez cu ochii deschisi si nu mai pot sa ma intorc la realitate! Am in minte facut bagajul cu tot arsenalul, destinatia e stabilita dar... pentru o vacanta la mare cel mai important aspect este pielea fina, ingrijita, hidratata, fara urma de fir de par! Da, ati citit bine. Totusi ma visez pe o plaja si nu concep ca pielea mea sa prezinte soldatei capilari, indiferent de zona! Si aici apare mica-mare problema! Parul nedorit la mine este prezent nu doar pe picioruse, ci si pe brate (chiar mai rau) si lama de ras in acest caz (mai ales vara) nu este o solutie! Nu vreau sa ma gandesc la ce iritatii pot aparea in urma unui astfel de tratament. Sunt alergica la cremele depilaoare. 1-0 pentru par. Pierd teren in fata unui inamic aproape banal.

Ce as putea sa fac intr-o astfel de situatie? Pai, bineinteles, primul pas in orice operatiune este cercetarea! Asa ca am decis sa ma documentez in stanga si in drapta, sa intreb, sa caut si sa propun solutii pentru parul nedorit, dar o solutie deloc invaziva pentru piele!
Ghiciti ce am gasit? Sau unde am gasit? Dumnezeule, iti multumesc ca s-au inventat internetul si site-ul http://www.tpb.ro/! De ce spun asta? Va arat, mai bine!
 

Stiti ce este aceasta minunatie? Descoperirea mileniului! De ce? Pentru ca este vorba despre Silk`n Flash & Go, aparat pentru epilare definitiva! Ce inseamna si asta? Epilatorul este bazat pe lumina inovatoare pentru indepartarea parului pe termen lung. Design-ul sau iti permite sa il pozitionezi corect, direct pe zona cu probleme. Acesta foloseste tehnologia HPL (Home Pulse Light) , ceea ce iti ofera rezultate de salon chiar la tine acasa! Atentie, pielea de pe fata se exclude!
     Ce imi ofera mie acest produs? 

     - piele neteda, fara par nedorit;
     - rezultate rapide;
     - confortul utilizarii in propriul camin.

Cu ce vine la ''pachet'' minunatia aceasta? Un senzor de piele inchisa ce nu declanseaza impulsul luminos cand detecteaza piele inchisa la culoare sau bronzata, cu un cartus montat pe aparat si inca unul in pachet (rezerva), amandoua cu un total de 2000 de impulsuri. Astea sunt motive mai mult decat intemeiate ca imi procur un astfel de epilator de pe http://www.tpb.ro/ si chiar daca nu am plecat (inca) in vacanta aia la mare, pot macar sa ma bucur de o piele fina de acum, de aici, din fata laptop-ului. Better luck next time, vacation!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu