duminică, 23 august 2015

1 anisor aniversar

A trecut deja un an. Un an de cand a luat nastere modestul meu blog, prin care incerc sa impartasesc gandurile si starile mele sufletesti. Nici nu stiu cand a trecut timpul asa repede. Mi-as fi dorit sa pot face mai multe pentru blogul meu in aceste 365 de zile de cand am avut curajul sa il creez, cum ar fi sa invat sa pun si eu o reclama sau doua sau pagina de facebook sau profilul de Instagram, dar din pacate aceste lucruri inca ma depasesc. Dar poate o sa le invat odata si odata.

A trecut un an de cand am scris prima mea postare, a doua, a treia... Azi am in palmares doar putin peste 80 de articole scrise. Dar nu ma plang. O sa am mereu timp sa scriu cate articole vreau de acum inainte. Mi-as dori sa pot mai mult. Vreau sa ma autodepasesc. Si sunt convinsa ca voi reusi asta. Sunt convinsa! Atata timp cat pot sa scriu si imi permite si timpul, voi scrie... Sper doar ca exista persoane care sa citeasca ce scriu. Asta a fost mereu intrebarea si marea mea dilema. Oare exista lume care citeste vreun articol de-al meu?

Sunt bloggeri mai cunoscuti si mai cititi ca mine. Mai conectati la blogosfera si la comunitatea vituala. Eu am doar un blog. Si o pagina de facebook pe care imi postez articolele. Ulterior le distribui si in alte grupuri in speranta ca cineva va deschide link-ul si va citi cateva randuri sincere.
Cum de a trecut anul si eu inca stiu atat de putine lucruri pe care un blog le are de oferit? Poate ca vina imi apartine in totalitate.

Oricum... Voiam doar sa scriu ''la multi ani'' blogului. Am vrut sa scriu un articol foarte personal, cu urari bune de aniversarea noastra. Spun a noastra pentru ca blogul, fara blogger-ul care sa ii dea viata, pur si simplu nu exista! Editia aniversara m-a prins si nepregatita. Aproape ca uitasem. Aproape! Deci LA MULTI ANI dragul meu blog, tovarasul meu care imi impartasesti gandurile bune sau mai putin bune. Nu ma voi lungi cu vorba. Nu vreau sa plictisesc nici cititorii.
Dar trecand peste toate, a fost un an minunat alaturi de tine!

2 comentarii: