sâmbătă, 8 august 2015

Cand regasesti in propriul camin o oaza de liniste

                                              

Suntem in secolul vitezei. Toti stim asta. Ne plangem de acest aspect, dar nu facem nimic sa aplanam situatia. Ne trezim in fiecare dimineata grabiti sa ajungem la serviciu, facultate, scoala, uneori sarim peste micul dejun si ne aventuram in jungla urbana. Apoi, seara cand ajungem acasa, suntem prea obositi sa ne mai canalizam energia catre persoanele dragi sau catre hobby-urile pe care le-am ignorat de prea mult timp.
Eu spun stop! Gata cu stilul agitat! Am inteles recent ce inseamna o seara linistita alaturi de persoana draga, dupa o zi aglomerata, stresanta, obositoare din toate punctele de vedere. Am inteles cat de importanta este linistea pentru a incepe o noua zi cu mintea limpede, netulburata.

Eram nemultumita de calitatea somnului meu, din cauza zgomotelor care vin in timpul noptii, de la masini, vecini cu insomnii, caini vagabonzi... Trebuia sa fac o schimbare radicala! Si asa a inceput cercetarea mea in ceea ce priveste primul lucru care trebuia schimbat la umila mea locuinta: imi trebuiau ferestre noi, trebuia sa imi pun termopane daca voiam sa imi salvez noptile. Eu nu ma multumesc cu orice, sunt adepta lucrului mai scump daca este de calitate net superioara in locul lucrului facut de pomana. Si am cautat pe cei mai buni in materie de tamplarie pvc pentru confortul personal, dar si a celor dragi.

Cum te protejeaza geamul termopan de poluarea fonica? Probabil majoritatea care stau la bloc si nu numai, vor fi de acord cu mine cand spun ca un geam termopan bun chiar face diferenta cand vine vorba de zgomotele exterioare.
Am cautat experti si asta am gasit: cei de la Klador au indeplinit toate criteriile si cele mai exigente cerinte ale mele. Au produse de o calitate exceptionala, ce isi pastreaza valoarea in mod constant si sunt si usor de intretinut datorita suprafetei remarcabile a geamurilor. Dar produsele lor nu se opresc doar la ferestre. Tot la ei gasesti si usi interioare, vitrine, inchideri de balcoane si terase, pereti cortine s.a.m.d. Noroc ca ofera si servicii de consultanta tehnica si de specialitate, deoarece stiu totul despre piata de tamplarie PVC.

Ce am ales eu? Pe langa ferestrele achizitionate pentru toata casa, m-am gandit serios sa imi acopar si balconul, pentru un plus de liniste. Asa noptile sunt mai linistite.    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu