luni, 31 august 2015

Manichiura cu o oja random

Buna ziua, tuturor! Astazi voi vorbi pe blog, pentru prima data, despre ce manichiura port, la ora actuala. Astept, la final, si parerile voastre! Critica, fie buna sau mai putin buna, este mereu constructiva!
Asadar, ieri (adica duminica) am avut o nunta in familie, iar pregatirile in ceea ce imi priveste costumatia, accesoriile si altele, contrar vointei mele, au fost facute pe fuga! Tot in graba am cumparat de la un magazin o oja aleasa mai mult dupa culoare decat dupa firma, cum s-ar spune.

Oja in cauza se autointituleaza Leydi  si am dat doar 2,5 lei pe ea. Este genul de oja pe care il gasesti in magazinele acelea cu fel si fel de accesorii si maruntisuri care iti fura ochii, aruncate la gramada cu numeroase alte oje de la firme necunoscute, dar la modicul pret de 2-3 lei.

Rezultatul, este in poze!


Culoarea, din punctul meu de vedere, este superba! Este o culoare care da spre piersic, cu un luciu discret si cu particule cu sclipici foarte delicate, nu ca sclipiciul clasic ce se ia si foarte greu cand il inlaturi cu dizolvant. Din pacate, in poze nu se vede acest sclipici, dar eu una ador cum da pe unghii.


Si cum nu gasesti perfectiunea, oricat ai cauta, si aceasta oja are un minus, poate destul de mare pentru fetele care sunt mereu pe fuga si anume - se usuca destul de greu! Eu am stat in jur de 40 de minute asteptand sa se usuce si apoi alte minute bune in care am umblat cu grija, sa nu le stric.
De rezistenta inca nu pot sa va spun nimic, deoarece o am de sambata seara si nu am facut treburi prin casa sau mai stiu eu ce, care sa imi puna unghiile in pericol. Dar daca sunteti curioase de rezistenta ei, voi reveni cu o scurta parere peste cateva zile!


 Una peste alta, manichiurii mele i-a facut placere sa scrie acest articol!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu