joi, 27 august 2015

Un produs pe saptamana 7

Buna tuturor! Astazi vreau sa va vorbesc despre produsul saptamanii, daca l-as putea numi asa. Este vorba despre crema de maini Be mine de la Oriflame.
Fiind reprezentant direct, am foarte multe produse de la Oriflame, produse care imi plac si care mi se potrivesc, pe care le folosesc constant, dar incerc mereu si produse noi cu care vin pe piata.


Aceasta crema de maini a fost in editie limitata de Valentine`s Day, este o crema lejera care se absoarbe repede in piele si are un miros floral-fructat (desi cred ca da mai mult spre fructat). Vine in cantitate de 75 ml, suficient pentru cateva luni de utilizare (eu termin o crema de maini cam in 2 luni, dar depinde de frecventa utilizarilor). 
Ador hidratarea si am mai specificat ca mainile mele se usuca repede, de aceea am mereu in casa o crema (sau mai multe) de maini. Pe aceasta am inceput-o mai tarziu deoarece mai aveam creme incepute. Am zis sa le iau pe rand. Oricum, concluzia scurta: Imi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu