miercuri, 30 septembrie 2015

1 octombrie

Da, este 1 octombrie, dupa cum vedeti este trecut de ora 0:00 si eu nu am somn. Ma gandesc la ziua de maine, la faptul ca maine incep un nou an universitar, ultimul mai exact. 1 octombrie este data in care si studentii isi reintra in forma dupa o vacanta asa lunga. Cursuri, laboratoare, seminarii... avem de toate la facultate.
Intr-un fel ma bucur, m-am cam plictisit acasa, fara ceva de facut. Da, de maine incep in forta! Dar pentru bloggeri, 1 octombrie este si startul competitiei SuperBlog, alta ocupatie extrem de frumoasa. O competitie care timp de 2 luni iti va pune mintea si creativitatea la incercare. Ca sa nu mai spun ca eu particip cu articole si la BlogAwards. La finalul lui octombrie trebuie sa imi fac timp si pentru expozitia de Halloween (daca se va mai tine in cadrul Universitatii), la iarna am expozitia de Craciun... A fost traditie in facultate sa particip in cadrul acestor expozitii pe care facultatea mea le organizeaza. Ce sa mai, nu mai am timp de stat!

Ca sa reusesc sa fac fata la toate sarcinile cotidiene, in general imi place sa fac pauze, sa ma debarasez si sa gandesc in liniste. Asta recomand tuturor. Nu trebuie sa te suprasoliciti niciodata! Corpul si mintea au nevoie de odihna, de cel putin 8 ore de somn pe noapte, alimentatie echilibrata si ceva miscare. Gasiti-va oaza de liniste, fie ca este vorba de un fotoliu comod amplasat intr-un colt mai retras al casei sau o camaruta special amenajata pentru odihna, lectura, studiu. Linistea face bine dupa o zi aglomerata! Eu cunosc bine acest tabiet.
Acum am si un inceput de raceala... Nici ca puteam sa incep mai ''frumos'' facultatea. As sta inchisa in casa, inchisa in camera, cufundata in pijamale si paturica, invaluita de aburul fierbinte al ceaiurilor medicinale. Ce tablou perfect de toamna! Asa de mult mi-ar placea sa intorc vara din drumul ei, sa nu mai fiu nevoita sa o astept pana anul viitor. Mi se pare extrem de mult de asteptat, iar eu nu suport sa astept! Vara a fost relativ scurta in comparatie cu vremea rece care o sa vina! Viata nu e deloc corecta si se pare ca nici anotimpurile nu sunt!
Cred ca nu o sa adorm prea curand. Ma cunosc bine si stiu ca inainte de un eveniment (mai mult sau mai putin important asa patesc - fara sa o fac cu intentie, pur si simplu nu imi vine somn). Cu toate astea, dupa ce termin acest articol, ma duc sa imi fac o cana mare de ceai fierbinte, ma cuibaresc mai bine in pat daca savurez o cana de ceai in timp ce mai citesc o carte. Este ritualul meu de relaxare care face minuni, in special cand vremea este rece sau ploua si e frig. 


Noaptea este intotdeauna un sfesnic bun. Parerea mea. Dar cred ca multi vor fi de acord cu mine. Daca nu ar fi noapte, multe din gandurile mele interioare nici nu ar mai prinde contur. Ziua lucrezi mecanic, la serviciu, la facultate, la scoala... dar in timpul tau liber gandesti si exprimi ceea ce iti doresti cu adevarat... As putea incadra acest articol in categoria ''In ceas de seara...'' Dar daca te repeti prea mult, dupa aceea lumea isi pierde din interes sau se plictiseste. Am mai spus-o si o repet: blogul meu vorbeste si despre beauty, scriu si pentru concursuri, dar este si un jurnal deschis, in care am ales sa imi impartasesc gandurile cu cititorii.
Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu