vineri, 4 septembrie 2015

AnimalulFericit.ro - un pet shop pentru iubitorii de animale

Cu siguranta, exista multi iubitori si posesori de animale care citesc acum aceste randuri. Sunt convinsa ca oferiti animalutelor voastre toata iubirea si grija de care au nevoie. Si eu sunt la fel, sa stiti! Am doi catei si un hamster, pe care ii iubesc. Ei ma amuza si ma fac sa zambesc atunci cand nimeni altcineva nu poate. Si mereu am cautat sa le ofer ce este mai bun. Grija unui animal este o raspundere imensa, ce sa mai vorbesc atunci cand deja ai 3 la numar! Dar nu ma plang, caci viata mea fara un animalut in ea, ar fi mai anosta...
Uneori, alergatura pentru a le completa lor necesitatile devine obositoare si sunt convinsa ca nu sunt singura care are aceasta problema. Tocmai de aceea am cautat varianta on-line a cumparaturilor pentru sufletele mele necuvantatoare. Am gasit cel mai complet si accesibil petshop on-line, iar acum toate cumparaturile destinate lor le fac de pe acest site!

Nu m-as fi gandit vreodata ca voi gasi intr-un singur loc ceea ce am gasit aici! Atentia oferita fiecarui animal in parte mi se pare un detaliu foarte important, iar faptul ca sunt dispuse in categorii te ajuta sa gasesti mai repede ceea ce cauti! Ca sa nu mai spun de promotii! Cateii mei sunt deja fani infocati ai hranei acana (mofturosi, nu gluma). Iar micutul meu hamster va avea in curand o casuta noua, cu etaj! Am hotarat sa ii rasfat si pe ei cu ceva  nou. In fond, ei nu pot sa isi faca singuri o bucurie, asa cum facem noi, oamenii.
Cred ca site-ul lor nu se numeste degeaba Animalul Fericit, am gasit aici tot ce isi poate dori un catel sau o pisica sau un hamster si chiar gasesti articole si pentru pesti, daca detii! Eu nu am ezitat sa fac cumparaturi aici, mi-am creat un cont si am inceput sa adaug in cosuletul virtual tot ce aveam nevoie pentru moment (va dati seama ca hrana a fost prima pe lista). Apoi am adaugat si cateva accesorii dragute. Si ma credeti sau nu, tot aici am gasit si suplimente alimentare pentru animale! Un lucru pe care eu personal nu l-am intalnit decat in farmaciile veterinare si nu in petshop-uri.

Cred ca din toata ''shoppingaiala'' asta, hamsterul va fi cel mai fericit! Dar sa nu credeti ca dulaii se vor simti mai rau! Am ferma convingere ca am ales cel mai bun magazin de cumparaturi, iar animalutele mele vor fi mai mult decat fericite de acum inainte. Si macar stapana este scutita de plimbarile lungi si obositoare pana in supermarket-uri, caci produsele vin livrate acasa. Bucurestenii vor fi cei mai castigati, in capitala livrarea este gratuita. In tara, daca ai comanda mai mare de 150 vei avea livrare gratuita, dar daca nu atingi aceasta suma, transportul este mai mult decat modic, costa doar 18 lei si te scutesc de efortul de a cara sacul de 10 kg de hrana de caine din oras pana la tine acasa. Gata, toti sunt fericiti! Inclusiv astia trei din imagini, care isi asteapta cuminti cumparaturile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu