duminică, 27 septembrie 2015

Cadouri speciale pentru oameni speciali


                                             Christmas is coming!



Cred ca dintre toate sarbatorile pe care noi, crestin-ortodocsii le celebram, cel mai mult imi place Craciunul! Pentru ca este un moment magic al anului, in care sarbatorim nasterea Mantuitorului nostru, o perioada in care toti oamenii sunt mai buni! Perioada anului in care impodobim bradul cum stim mai frumos, in care gatim cele mai sofisticate retete culinare si in care ii rasfatam pe cei dragi cu daruri minunate, alese pe spranceana. Da, desi mai este mult, mie gandul deja imi zboara la atmosfera Craciunului, pentru ca imi place sa fac cadouri celor dragi! Bucuria de pe fetele lor, in momentul in care vad ca cineva s-a gandit la ei, sa le faca o bucurie, este inestimabila! Astfel de momente sunt cele care ne definesc existenta pe acest pamant. Dar, ca orice iubitor al spiritelor sarbatorilor de iarna, ma gandesc din timp ce cadouri as putea oferi. Anul acesta vreau sa optez pentru cadouri unice, speciale - la fel ca persoanele dragi mie - cadouri rafinate si elegante - vreau sa ofer cosuri KarinGifts
Site-ul celor de la Karin Gifts iti pune la dispozitie o gama larga de cosuri cadou, pentru orice sarbatoare importanta din viata ta: cosuri cadou Craciun, Mos Nicolae, Paste, cosuri personalizate pentru zile onomastice, aniversari, Anul Nou si lista poate continua. Cosurile sunt impachetate foarte frumos, sunt rafinate, elegante, cu siguranta sunt cadourile care te vor face sa iesi din tipar! Dar pozele vorbesc de la sine.

         
Am fost curioasa si de cosurile cadou de Craciun, asa ca am descarcat gratuit Catalogul de Craciun pe 2014  si desi a aparut de un an, produsele se potrivesc oricand, in orice timp, pentru ca dupa parerea mea nu se pot demoda vreodata! Pentru cei de la Karin, fiecare client este unic si important, motive pentru care ne ofera posibilitatea de a ne si personaliza cosul cadou exact asa cum dorim. Ganditi-va acum cate posibilitati de combinatii poti face cu produsele lor! Acest lucru mi s-a parut minunat! Un cadou personalizat este mult mai sugestiv. Prin ce iti poti personaliza cadoul? Prin diverse felicitari personalizate cu mesajul propriu pe care vrei sa il transmiti, cu sticle de vin cu eticheta personalizata, agende, panglici si multe altele.
         
Cate magazine on-line de cadouri ofera atat de multe posibilitati? Pentru mine, Karin Gifts este singurul de acest fel, nu am mai auzit de acest concept pana acum, dar recunosc faptul ca este o idee buna de a atrage noi clienti si de a-i face pe cei vechi sa revina mereu cu drag pe site-ul lor.
Eu de regula sunt foarte nehotarata din fire: stau si analizez N produse, caut beneficii si minusuri la fiecare, pun in balanta orice mic detaliu pana sa ajung sa cumpar. Dar norocul meu este ca acum pot cere sfaturi: Karin imi sare in ajutor cu sfaturi, trebuie doar sa le lasi un mesaj (vezi datele de contact pe site) si astfel scapi de povara cautarilor interminabile din magazine, de oboseala, de cararea cadourilor pana acasa, cu grija sa nu le strici. Comandand cadourile on-line, vor ajunge direct la usa casei tale, iar tu nu trebuie sa parasesti confortul propriului camin, ca deh, in perioada Craciunului timpul doamnelor si domnisoarelor este limitat (aranjamente, invitatii, pregatirea mancarii sau mai stiu eu ce).
Deci acum nu mai am nicio scuza sa nu fiu atenta la detalii, luxul impecabil cu care sunt create aceste cosuri de cadouri te vor face sa nu iti mai doresti sa cumperi altceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu