sâmbătă, 12 septembrie 2015

Empties 2

In sfarsit, mai fac si eu o mica postare de tip ''empties'', a doua la numar din toata cariera mea de bloggerita! Ce-i drept, nu sunt multe produse, pentru ca in general folosesc un numar redus de produse de ingrijire si le inlocuiesc doar dupa ce termin ceva ce am deja. Si nici nu vreau sa fie un articol prea lung, pentru ca nu vreau sa plictisesc pe nimeni. Anyway, va impartasesc parerea mea despre cateva produse pe care le-am terminat recent.

Poza de grup


     Probabil unele produse le-ati mai vazut deja, atunci cand le-am achizitionat. Acum aflam detalii.


1) Spuma de ras Shaving Mousse de la Wilkinson Sword am achizitionat-o de cateva luni bune. Am ales-o pentru ca voiam sa fac epilarea cu lama ceva mai placuta si cred ca am facut o alegere buna. Spuma este densa, de culoare roz, are un miros floral foarte placut si ajuta lama sa alunece mai usor pe piele. Si ambalajul foarte feminin m-a atras mult si m-a facut sa il cumpar. Mentionez ca este primul tub de spuma de ras incercat vreodata si cred ca il voi recumpara.
2) Deodorantul Dove Go fresh cu rodie si lamaita este preferatul meu si toata vara m-a facut sa ma simt mereu proaspata si fresh. Este aroma mea preferata din toata gama Dove! Il ador, il voi recumpara, il recomand mai departe!


3) Tot din gama Dove am mai terminat si un sapun solid Go fresh cu castravete. Si acesta iti da o senzatie fresh foarte placuta. Mi-a placut, desi in general, produsele de la Dove imi plac toate, mai ales ca au atatea arome minunate cu care ne incanta simturile.
4) Crema de la Bioten cu cimbrisor pentru ten normal/mixt a fost un adevarat rasfat pentru simturi. Nu doar ca imi hidrata bine tenul, dar are si un miros divin. Eu am testat si varianta pentru tenul uscat, cu miere si galbenele, iar parerea mea este aceeasi!


5) Am mai terminat o mostra de crema Nivea Care. Imi place aceasta crema, este genul de crema care creeaza dependenta si de drag iti vine sa o folosesti de mai multe ori pe zi. Inca nu mi-am achizitionat si varianta full-size, dar daca aveti ocazia, eu zic ca merita o sansa!
6) Spirulina 500 mg este suplimentul meu favorit. Am mai luat si spirulina 1000 mg, aceea avea un concentrat mai mare de spirulina si a fost minunea descoperita din pura curiozitate. Nu doar ca m-a scapat de cosuri, dar tenul meu a devenit si mai luminos si mai neted, iar memoria a fost vizibil imbunatatita. Te ajuta enorm in capacitatea de concentrare si te intinereste din interior, cum s-ar zice, Este un excelent detoxifiant si energizant pentru organism. Pentru mine a facut minuni!

Astea au fost produsele terminate de mine, daca v-a placut ceva si vreti mai multe detalii nu ezitati sa imi scrieti. Astept pareri, daca ati incercat sau nu vreun produs sau daca sunteti tentati/e sa o faceti in viitorul apropiat. Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu