luni, 14 septembrie 2015

Wedding of my dreams

Sunt o visatoare declarata... Si recunosc, am visat si inca visez la cum va arata nunta mea - nunta visurilor mele, cum imi place sa o numesc. O nunta modesta, dar in acelasi timp eleganta, cu decoratiuni exceptionale si, cel mai important aspect, cea mai frumoasa mireasa!
Sincera sa fiu, vreau ca la nunta mea sa se distreze toata lumea, sa nu regrete nimeni ca si-a sacrificat din timp sa vina la o nunta la care apoi sa se plictiseasca pentru ca muzica nu este pe gustul lor sau mai stiu eu ce. Mi-ar placea mult ca evenimentul sa aiba loc in aer liber, sa am lampioane agatate in crengile copacilor sau cateva instalatii luminoase. Poate un aer ceva mai rustic, combinat cu elemente decorative moderne. Sau poate cate ceva din imaginile de mai jos:

Sursa foto - Pinterest
Nunta mea ii va aduna la un loc pe toti cei pe care ii cunosc, familie, rude, prieteni apropiati, cunostinte... Toate persoanele dragi mie si jumatatii mele vor fi prezente sub acelasi acoperis. Petrecand, dansand, mancand. Apropo de mancare, am zis mereu ca meniul meu va fi diferit de tot ceea ce am intalnit eu pana acum. Poate ca in loc de banalele chiftelute de cascaval din antreu, voi adauga sushi sau poate ca il loc de friptura de porc cu garnitura de cartofi natur o sa am somon! Vreau sa am si propriul candy bar - vedetele fiind bomboanele de ciocolata!
Daca unele lucruri inca raman incerte, de un lucru sunt sigura ca va arata impecabil si anume rochia mea de mireasa! Ok, nici in cazul rochiei nu stiu exact ce model vreau, deoarece cei de pe La Novia au o multime de modele superbe de unde poti alege. Esti o viitoare miresica? Click aici sa iti gasesti rochia mult visata! Sugerez sa nu te grabesti vizitand acest site. Cu rabdare, iti vei organiza nunta de vis, asa cum si eu o planific (ce-i drept) doar in mintea mea (deocamdata).... Cand va veni momentul, va deveni si realitate! Dar pana atunci mi se pare ca sunt foarte multe aspecte de pus la punct! Nu sunt pretentioasa in privinta verighetelor, dar cand vine vorba de aranjamente florale - sunt exigenta! Apropo, nu uitati de nasi sau mai bine zis de lumanarile nasilor! Cele mai frumoase lumanari de nunta sunt cele pe care le doresti tu!

Cu siguranta nunta mea nu va fi plictisitoare, pentru ca am gasit expertii care imi vor organiza nunta visurilor mele! Oricat de exigente ar fi preferintele tale in materie de decor, rochie etc. LaNovia si Unique decor sunt gata sa iti transforme visul in realitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu