marți, 6 octombrie 2015

Zambetul nostru, cartea noastra de vizita



Zambiti frumos la camera! Say cheese!

Vreau sa vorbim astazi despre zambete. Cand a fost ultima oara cand ati zambit cuiva drag, intr-o fotografie, fara motiv? Daca raspunsul tau este ''nu stiu, nu tin minte'', inseamna ca ai uitat sa zambesti sau zambesti din ce in ce mai putin in ultima perioada. De ce? Stim cu totii ca supararile in viata sunt trecatoare, asa ca ce scuza ai sa nu iti oferi un zambet in fiecare zi?
Eu recunosc, si eu am fost in acest impas, dar nu acum, ci acum cativa ani buni, cand inca era la scoala. De ce? Pai sa zicem ca dantura mea nu a fost cea mai stralucita opera de arta a Mamei Natura si... timp de cativa ani am fost nevoita sa port aparat dentar! Da, am fost ratusca cea urata cum s-ar spune, dar nu zic asta pentru ca m-ar fi luat la misto colegii de clasa, care din contra, erau fascinati de aparatul meu dentar pentru ca eram singura din clasa cu asa ceva, ci pentru ca ieseam putin din tipar, iar eu ma simteam stanjenita pana vedeam reactiile celor din jur la zambetul meu de tinichea.
     
Recomand calduros sa apelati la o clinica stomatologica daca aveti probleme dentare! Sa stiti ca un zambet nu este doar un moft, dantura trebuie ingrijita daca vrem sa ramana sanatoasa si sa nu apara probleme pe viitor.
Clinica stomatologica Cris Smile vine in ajutorul vostru! Este bine sa apelezi la serviciile unor profesionisti care se dedica in totalitate muncii si pasiunii de a aduce zambetul perfect oricui. Personalul medical este foarte bine pregatit, competent, dedicat si isi pune la dispozitie serviciile tuturor clientilor care le trec pragul cabinetului. Un alt lucru bun este faptul ca acest cabinet stomatologic din Bucuresti crede in estetica si functionalitatea danturii noastre - obiectivul lor principal, inainte de a se gandi sa inlocuiasca dintii cu implanturi dentare, este sa incearce sa ii recupereze. Estetica dentara este un interes pe care multi stomatologi au uitat-o, dar nu si cei de la clinica Cris Smile.

Oferind clientilor lor confort, terapie individualizata pe intelesul fiecaruia, eficienta si calitate, toate la pachet cu preturi rezonabile, au demonstrat ca increderea pacient-doctor este necesara ca oamenii sa revina mereu intr-un cabinet stomatologic, pentru ca de multi ori, lipsa increderii in doctorii nostri ne impiedica sa le facem o a doua vizita!
     
Acum imi aduc aminte si ma amuz de mine, cand imi amintesc de perioada in care purtam aparat dentar. Cate peripetii! Cea mai amuzanta patanie a mea s-a petrecut intr-o primavara. Eu una nu puteam sa mananc cu aparatul dentar si de fiecare data cand mancam ceva pur si simplu il dadeam jos. Apai nu mi s-a pus pata pe corcoduse intr-un an, am urcat in copac, mi-am dat jos aparatul dentar, l-am agatat bine de o creanga din copac, sa ma asigur ca nu cade si am inceput sa mananc corcoduse. Apoi cand m-am saturat de corcoduse am coborat si am plecat si uitasem dintii mei de tinichea in pom! Cred ca au stau minute bune acolo pana sa realizez ca imi lipseste ceva... amintiri din copilarie, ce pot sa zic...

2 comentarii:

  1. Foarte bune sfaturile, mai ales ca si eu as avea o problemuta la un dinte :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bine sa previi decat sa tratezi! Fuguta la dentist! :D

      Ștergere