vineri, 6 noiembrie 2015

Adio, mon amour!

Buna seara, buna seara! Bine ati venit la prima piesa de teatru, care actorii principali sunt componentele PC-ului! Da, actorii tehnologigi vin in orasul tau, intr-o premiera superba: Adio, mon amour!

   - Ah, Romeo-Procesor, unde esti tu, Romeo-Procesor? De ce nu raspunzi la chemarea mea? 
   - Aici sunt, Placa mea de baza-Julieta! Oh, dar simt cum oboseala ma acapareaza si puterea si forta de viata imi scade!
   - Oh, dragostea mea, ce s-a intamplat cu tine? Ce nenorocire s-a abatut asupra ta?
   - Placa mea de baza-Julieta, timpul si-a lasat urme evidente pe chipul si sufletul meu! 
   - Sa cheme cineva pe Doctor-Sursa! Oh, Romeo-Procesorul meu isi da ultima suflare! Rezista, dragostea mea, rezista, altfel lumea se va cufunda in bezna totala si noi la fel! Eu una nu pot sa traiesc fara tine!
   - Ah, Placa mea de baza-Julieta, cuvintele tale de dragoste imi umplu sufletul de fericire, dar puterile ma lasa... Sunt tot mai slabit...
 
Povestea noastra il surprinde pe Romeo-Procesor in plina agonie - sfarsitul amorezului era aproape, iar in aer plutea nelinistea si ingrijorarea Julietei-Placa de baza.


                                                       logo_marketonline_mic

   - Domnule Doctor-Sursa, ce are logodnicul meu? Ce otrava ii macina circuitele? 
   - Domnisoara, este grav! Praful gros s-a alipit de fata logodnicului dumneavoastra, nici timpul nu este de partea noastra - in ultimele ceasuri i-a crescut temperatura cu mult peste limita normala. Nu am mai vazut asemenea febra la nimeni! Pur si simplu arde, se stinge, nu mai are mult!
   - Nu, domnule Doctor-Sursa! Imi sfasiati inima cu aceste cuvinte! Chemati ajutoare, orice!
   - Din pacate, Hard-disk Assistant si cu mine am incercat totul... Din pacate... sfarsitul lui este aproape...
   
Placa de baza-Julieta se pune pe un plans amar. Cu lacrimi de crocodil, se apropie de Romeo-Procesor si il imbratiseaza cu forta...

   - Draga mea, ce se intampla? De ce ma strangi asa de tare in brate, de parca ar fi ultima oara?
   - Iubitul meu Procesor, asculta-ma! Stii ca te iubesc si te voi iubi pentru tot restul vietii...
   - Si eu te iubesc, Placa mea de baza! *tuseste sec* ... Te iubesc! *tuseste din nou*

Vocea amorezului devenea din ce in ce mai greoaie. Tusea acuma praf la propriu! I-ar mai fi spus o data Julietei lui ca o iubeste, dar in incercarea de a schita cateva cuvinte, Romeo-Procesor isi dadu ultima suflare...
Iubirea pierduta a adus cu sine si bezna de care vorbea Placa de baza-Julieta mai devreme. In nici un minut, ecranul se stinsa si panica ii cuprinsa cu totul, cand inteleasara ca fara Procesor, intregul calculator murise si el.

Ehe, gata sceneta, hai sa ne reintoarcem la viata reala! Credeti ca acel calculator putea fi salvat in vreun fel sau sfarsitul lui era inevitabil? Pai, daca acel calculator avea componentele potrivite, de calitate, cu siguranta nu isi gasea asa de repede sfarsitul. Despre ce vorbesc, de fapt?

   
                                                      fsp-logo_mic

Zic si eu ca daca acel calculator cunoastea magazinul MarketOnline.ro, ar fi gasit acolo cele mai bune oferte componente dar si promotii si reduceri si si-ar fi achizitionat Sursa Fortron performanta de la cele mai bune surse FSP.
Cu siguranta inima acelui calculator ar mai fi batut si acum, daca era ingrijit cu componentele profesionale corecte! Altfel, este suficient doar putin praf ca sa obstructioneze toate ''organele interne'' iar calculatorul tau sa se cufunde in bezna - si pe tine odata cu el! Foloseste produse expert si de calitate - FSP vin in ajutorul vostru cu tot ceea ce aveti nevoie, ca povestile voastre de dragoste sa dureze toata viata!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu