vineri, 20 noiembrie 2015

Detaliul care face diferenta

Senzual. Misterios. Aventuros. Romantic. Cu siguranta ai dat peste un reprezentant de sex masculin din fiecare categorie. Cum ii remarcam? Ce ii scoate in evidenta? La prima vedere nu iese cu nimic vizibil in evidenta. Oare? Dar cand a trecut pe langa tine ai simtit cum miroase cu adevarat adrenalina, misterul, aventura... Da, vorbesc de parfum! Si nu orice parfum, ci parfumul ideal, care ii imbraca personalitatea ca o a doua haina.
Si atunci stii ca trebuie sa fie al tau, nu conteaza daca e doar pentru o noapte sau pentru o viata intreaga! Si asa se infiripa cele mai pasionale povesti!

EDT+ETUI60ML

Parfumul Deeply Yours  care poarta semnatura faimosului Enrique Iglesias este pentru mine definitia ideala a magnetismului. Chiar daca eu ma las ghidata de toate simturile in egala masura, pot spune ca simtul olfactiv este cel care se face remarcat prima si prima data. De ce? Pentru ca un parfum spune multe si despre personalitatea purtatorului, nu? Iar mie mi se pare extrem de atragator cand un barbat poarta parfumul potrivit!
Si toata lumea stie ca parfumul are un rol esential in jocul pasiunii...


Si doar Enrique putea sa dea viata unui parfum cu adevarat senzual si misterios, cuceritor de la prima intalnire, nu degeaba latino-lover-ul este adorat de milioane de femei din intreaga lume... Pentru ca stie ce le atrage pe femei. Stie sa le dea gata... Personalitatea artistului este transpusa in parfumul distins care ii poarta semnatura. Iar eu nu m-am putut abtine si i l-am facut cadou si jumatatii mele!


Personalitatea acestui parfum sfideaza limitele adrenalinei, le aduce la extrem! Asadar, doamnelor, sunteti gata sa va lasati cucerite de barbatii inimilor voastre? Sunteti gata sa lasati pasiunea sa va preia toate simturile? Simtiti ca deja va bate inima mult mai repede? Poate ca este timpul sa va lasati prada tentatiei Deeply Yours, parfumul barbatesc ce face diferenta intre ''a placea'' si ''a iubi cu pasiune''!

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

2 comentarii:

  1. Chiar ma gandeam la un parfum cadou pt iubitul meu de Mos Nicolae.
    Merci pt sfat, acest parfum pare super :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a fost de ajutor! Multumesc pentru feedback! :D

      Ștergere