luni, 16 noiembrie 2015

Omagiul iubirii



BucheteTrandafiri''Draga mea, astazi, sub razele blande ale soarelui de noiembrie, m-ai intrebat succint daca te mai iubesc. Am stat si am reflectat putin la aceasta intrebare, deoarece nu ma asteptam la ea. Ma priveai si taceai, asteptand raspunsul meu, care intarzia sa vina. In ochii tai incoltea, putin cate putin, umbra indoielii. Te-am luat de mana, incet, si ti-am raspuns:
- Iubita mea, ne cunoastem de o buna bucata de timp. Iti cunosc cele mai marunte obiceiuri, la fel cum si tu le cunosti pe ale mele. Iti cunosc starile sufletesti si gandurile mahnite, pe care le imparti la doi in aceasta relatie. Si indoiala poate fi constructiva intr-o relatie, atata timp cat nu se face abuz de acest sentiment, despre care se stie ca poate macina un suflet intr-o secunda. Iar etapele prin care a trecut relatia noastra sunt dovezile cele mai solide ca te iubesc si acum la fel de mult ca intotdeauna. Poate azi mai mult decat ieri, dar mai putin decat maine!
- Si atunci de ce ai ezitat pana sa imi dai un raspuns? Nu inteleg...
- Draga mea, mai stii acele buchete de trandafiri pe care ti le-am facut de ziua ta? Cele cinci buchete de trandafiri, fiecare cu cate o culoare aparte? Roz, alb, galben, violet si intr-un final rosu. Aceste buchete au fost special comandate pentru tine dintr-o florarie online, dar acest lucru conteaza mai putin. Am vrut sa iti fac un cadou special, care sa te surprinda. Si stiu ca ai fost surprinsa, deoarece aceste flori au venit insotie de un mesaj, care te-a pus atunci pe ganduri: Precum sufletul tau!  
- Si ce inseamna acest lucru?
- Am ales special buchete de trandafir deoarece sunt flori complexe si impunatoare, precum este si caracterul tau pe care multi nu au avut rabdarea sa il cunoasca. Hai sa iti spun ce au insemnat culorile trandafirilor, pentru ca e lucru stiut ca fiecare culoare are semnificatia ei. Stiu ca esti mereu plina de surprinze si niciodata nu incetezi sa ma uimesti. De aceea am ales trandafiri mov , pentru ca ei reprezinta senzatia de uimire, datorita faptului ca au o culoare aparte, care este greu de obtinut. Ti-am daruit si un buchet de trandafiri albi , ca sa vezi cat de mult pretuiesc sufletul tau pur, neintinat de rautatea din jur. Prin acesti trandafiri ti-am oferit respectul si aprecierea mea neconditionata. Ti-am oferit in dar si trandafiri galbeni , pentru geloasa nevinovata care o pui in evidenta, atunci cand crezi ca sunt vanat de o alta domnisoara. Sa nu crezi ca nu am remarcat rafinamentul si delicatetea caracterului tau - care stau ascunse si in buchetul de trandafiri roz pe care l-ai primit atunci. Da, sunt eurile tale interioare pe care le-am descoperit si inteles, cu rabdare. Si nu in ultimul rand, trandafirii rosii, ce simbolizeaza dragostea care ti-o impartasesc. Toate, impreuna, formeaza un intreg. Asadar, iubita mea, atunci cand vreau sa iti spun ca te iubesc, iti imbrac sufletul in petale de trandafiri, caci nu exista omagiu mai mare adus iubirii pe care ti-o port!''


Asa cum trandafirii iti transmit tie sentimentele cele mai sincere, precum iubirea, devotamentul, aprecierea, la fel va indeamna pe voi si floraria online http://www.buchetetrandafiri.ro/ , din cateva motive simple: Pentru ca iubirea nu are timp sa astepte, mai ales acum ca varianta de cumparaturi online te ajuta sa faci cadouri unice, personalizate, cadouri perfecte, facute la momentul potrivit. Mereu apreciati si admirati, trandafirii reprezinta mereu un motiv de zambet, atat pentru cel care ii ofera, cat si pentru cei care ii primesc. 
Un simplu gest, o mie de emotii....

Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu