miercuri, 4 noiembrie 2015

Scenariu de nunta

De cate ori mi-am imaginat eu propriul scenariu de nunta nici nu mai stiu. Poate ca sunt o fire mult prea visatoare, dar ca orice doamna si domnisoara, si eu imi doresc sa am parte de nunta de vis, in care eu si jumatatea mea vom fi personajele principale. Din pacate, chiar si in momentul de fata si chiar si in viitorul apropiat, aceasta nunta de vis pentru mine inca ramane... un vis. Si nu pentru ca dorinta nu este reciproca, ci pentru ca inca nu ne permitem inca acest ''lux''. Da, din pacate acum nunta este un lux si nu oricine este capabil de un asa eveniment... Dar asta nu ma impiedica sa ma gandesc la cum va arata propria mea nunta. La cate scenarii  mi-am facut in cap pana acum, la cate lucruri am schimbat si re-schimbat la acest eveniment, chiar nu mai stiu, dar asta conteaza mai putin in momentul de fata. Daca mai sunt si curiosi printre cei care citesc aceste randuri si ar vrea sa stie totusi cum ar arata nunta mea de vis, atunci faceti-va comozi, caci vreau sa imi incep povestioara. Si nu, nu va incepe cu ''A fost odata ca niciodata...'', voi incepe mai degraba prin a va spune locatia: Bucuresti, hotelul Golden Tulip Times, mai exact restaurantul Good Old Times din cadrul hotelului. Din motive nenumarate, am ales o locatie de vis pentru ca nunta este un moment unic in viata. O data speciala in calendar pe care nu as vrea sa o uit vreodata. Peisajul trebuie sa fie unanim cu fericirea miresei, nu? Eu nu sunt din Bucuresti, dar ma pot muta pentru o noapte in inima capitalei, ca sa imi vad indeplinit cel mai mare vis.
     
De ce am ales un restaurant asa departe de casa? De ce hotelul Golden Tulip Times? In primul rand, m-a fascinat eleganta si profesionalismul pe care o manifesta chiar si prin simplele poze vizualizate de mine pe net. O astfel de influenta nu intalnesti oriunde, deci cred ca a fost mai degraba un impuls de moment faptul ca am hotarat sa fac aceast alegere. Recunosc faptul ca mereu ma las ghidata de intuitie. Pentru cei care nu stiu nimic despre acest restaurant, dati-i voie viitoarei miresici sa vi-l prezinte, pe scurt, asa cum poate ea mai bine si pe intelesul tuturor (normal ca m-am documentat cu privire la acest aspect - orice viitoare mireasa face acest lucru). Restaurantul Good Old Times este parte integrata din hotelul mai sus mentionat - Golden Tulip Times - si este aliniat prin calitatea serviciilor oferite si a propriilor preparate la standardul international promovat de lantul hotelier Golden Tulip. Faptul ca se afla in inima Bucurestiului il face foarte usor accesibil, chiar si invitatilor care sosesc din provincie (Blvd. Decebal - P-ta Muncii). Este un spatiu elegant, foarte elegant, versatil, modern, pretabil pentru orice tip de eveniment (ca doar sunt oameni care se respecta si ne respecta si pe noi, clientii lor), de la petreceri private pana la evenimente sociale, cuprind toata gama care va trece acum prin minte.

Deja visez cu ochii deschisi: ma vad defiland printe mesele invitatilor in rochia mea de mireasa, multumind fiecarui invitat in parte ca este alaturi de mine in aceste momente de fericire... Eu una sunt fana declarata a produselor traditionale romanesti, cred ca mancarea romaneasca este cea mai delicioasa din lume - atat de buna incat te face sa te lingi pe degete si sa mai ceri o portie - iar restaurantul Good Old Times promoveaza valori mai putin cunoscute ale bucatariei romanesti si reusesc sa faca cest lucru intr-un format modern si unic, la cele mai inalte standarde culinare. Chiar si cei mai mofturosi nu vor avea motiv sa comenteze ca nu le convine ceva, deoarece fiecare preparat este gatit cu cele mai bune ingrediente, respectand retetele originale provenind din perioada interbelica, cand Bucurestiul de altadata chiar isi merita titlu de Parisul Balcanilor.  O nunta de vis, nu? Normal, mai ales ca restaurantul are propriul magician culinar, care este pregatit oricand sa creeze cele mai impresionante platouri - este vorba despre arhitectul varietatii gastronomice care se afla in spatele meniului celor de la restaurantul Good Old Times, si anume Chef Constantin Ianculescu , personajul de poveste care are o vasta experienta capatata de-a lungul anilor atat in tara cat si peste hotare! Si avand alaturi de el o ''armata de minioni'' deghizati in bucatari si stewarts de 4 stele, cu siguranta propria ta nunta iti va intrece toate asteptarile! Nu iti face griji niciodata ca invitatii nu vor avea loc  suficient - capacitatea restaurantului (160 mp) este gata sa gazduiasca pana la 120 de persoane si tot mai ramane spatiu suficient ca lumea sa mai faca si o hora sau o sarba acolo. 
Mi se spune des ca visez prea mult cu ochii deschisi, dar chiar si asa nu incetez sa imi fac in cap propriul scenariu de nunta, pe care il astept cu drag. Poate ca intr-o zi visul meu cel mai mare va deveni realitate si in curand imi voi intampina invitatii de la usile hotelului Golden Tulip Times, care va tine loc de palat in povestea printesei care si-a dorit sa ajunga la propriul ei bal!


Palatul va fi impodobit cu aur si clestar, ca sa straluceasca mai tare decat luna de pe cer, ca printesa, printul si invitatii lor sa petreaca mai ceva ca in povestile citite de noi in copilarie. Iar curtea va fi spatioasa, pentru a face loc tuturor calestilor trase de cai. Atat palatul cat si gradina vor si cufundate in lumina, iar starea de spirit emanata va imbraca peisajul intr-o aura de poveste, care desi nu a inceput cu ''A fost odata ca niciodata...'' cu siguranta se va incheia cu ''Si au trait fericiti pana la adanci batraneti!'' 
Uneori cuvintele sunt de prisos. Trebuie sa lasi faptele sa vorbeasca de la sine. Iar fericirea nu vine singura, vine decat daca o chemi, daca o cauti, daca o oferi in fiecare zi... 


Articol scris pentru SuperBlog 2015!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu