luni, 7 decembrie 2015

Manichiura cu oja Gabrini 3D Flat Brush

Buna, fetelor! Azi va prezint oja pe care am purtat-o in ultima saptamana, pe care eu personal o ador! Este vorba despre o oja Gabrini, mai exact Gabrini 3D Flat Brush. Oja asta defineste foarte bine termenul de ''dragoste la prima vedere'', pentru ca imediat ce am zarit-o in magazin, am si achizitionat-o, fara sa clipesc! Culoarea mi s-a parut si inca mi se pare, foarte fascinanta! Si chiar este in ton cu sarbatorile de iarna! 


Ce ziceti de manichiura mea rosie ca focul? M-a ajutat si lumina, ce-i drept. Oricum, Gabrini a tras lozul castigator cu aceasta gama de oje: se aplica super-usor si se usuca repede! Nota zece pentru acest lucru!


Eu in general aplic doua straturi de oja, ca sa fie culoarea la fel de intensa ca si cum ai privi-o din sticluta. Am optat pentru un model simplu de manichiura, dar cred ca voi achizitiona mai multe culori sau accesorii si voi incerca sa ma joc putin cu imaginatia mea. 


Ce ziceti, merge sa dati o sansa acestei minunatii? Ati mai incercat si alte oje de la Gabrini? Daca da, ce parere aveti de aceste produse? Da sau ba? Astept parerile voastre in comentarii! 

2 comentarii: