joi, 3 decembrie 2015

Review Gloves in a bottle

Am lipsit o perioada de pe blog cu postari de genul review-urilor, articole personale sau articole cu ultimele achizitii ale mele. Am fost ocupata cu competitia SuperBlog, care abia s-a incheiat si mi-am luat o zi libera sa stau departe de ce inseamna blogging, ca sa imi reincarc bateriile. Dar trecem peste detalii si sarim direct la subiect!
Stiti ca v-am spus pe pagina de facebook ca am primit spre testare cateva mostre Gloves in a bottle si ca voi reveni cu pareri. Sa incepem cu inceputul! Mostrele primite de mine au fost suficiente pentru 8 aplicari. Am folosit produsul seara, exclusiv pe pielea mainilor, pentru ca in perioadele reci mainile sunt primele care se usuca de la frig si vant.  Dar pana sa va spun parerea mea despre aceasta lotiune, va spun intai in ce afectiuni este recomandata aceasta si ce beneficii are asupra pielii.

La ce este buna aceasta lotiune?

In primul rand, este ideala pentru piele uscata sau crapata, eczeme, alergii ale pielii, dermatite de contact, psoriazis, alergii la latex sau probleme ale pielii. Tot despre ea se spune ca este lotiunea numarul 1 in tratarea pielii uscate a persoanelor cu diabet si in t ratarea absolut tuturor formelor de piele foarte uscata si crapata. De asemenea este ideala si pentru pielea inrosita sau cu senzatie de mancarime, prin calmarea imediata a iritatiilor. Si se pare ca este de 6 ori mai eficienta decat o crema obisnuita pentru hidratare!
Lotiunea poate fi folosita atat pentru maini cat si pentru fata, picioare sau corp. Nu este toxica si nici nu contine grasime sau parfum. Testata dermatologic si recomandata de peste 9000 de doctori dermatologi si generalisti din SUA pacientilor lor care sufereau de problemele amintite mai sus.

Parerea mea

Chiar de la prima folosire, am fost convinsa ca acest produs este unul minune. A fost imediat absorbita de piele, care a fost instantaneu hidratata. Am ramas uimita de cat de eficienta este produsul si cat de imediate sunt rezultatele. Lotiunea are o culoare albicioasa si o textura foarte lejera si in cateva secunde am avut parte de o hidratare intensa a mainilor. 
Daca esti genul mai capricioasa in ceea ce priveste mirosurile, lotiunea nu e tocmai pe gustul tau. Mirosul este destul de ciudat, putin nedefinit, dar tinde catre un miros de medicamente, caci nu contine parfum, cum am spus mai sus, deci nu va asteptati sa miroasa a floricele sau a alte chestii, pentru ca s-ar putea sa aveti o surpriza neplacuta. Dar cred ca merita sa treci peste acest mic inconvenient avand in vedere ca este cea mai buna lotiune pentru hidratare din lume! Eu m-am convins ca asa este si iti recomand cu drag acest produs, pe care il voi cumpara si in varianta full-size, cat de curand posibil!

Ce parere aveti despre acest produs? L-ati incercat? I-ati da o sansa? Astept parerile voastre!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu