sâmbătă, 23 ianuarie 2016

Calendarul frumusetii pentru luna Ianuarie

Stim cu totii ca trupul nostru are nevoie de o atentie deosebita si diferita in fiecare luna a anului. De ce aceste nevoi speciale pentru fiecare luna in parte? Pentru ca exista diferente mari de temperatura, precipitatii, vant, arsita si asa mai departe, iar pielea noastra are nevoie de putin ajutor, pentru a face tranzitia intre temperaturi mai usor.

In luna ianuarie este frig, vant, ger, purtam haine foarte groase care ne pun pielea la cele mai grele incercari. Eu una, dupa o zi incarcata pe care o petrec la facultate, simt cum pielea incepe sa ma furnice din cauza hainelor groase, lucru care imi provoaca un disconfort major!

Asadar, in luna ianuarie este bine sa acordam o atentie mult mai mare ingrijirii pielii. Sunt recomandate gelurile de dus foarte cremoase, chiar uleioase si mult unt de corp! Eu una ador unturile de corp, mereu am cate unul inceput. Daca nu va place consistenta untului de corp sau pur si simplu nu va plac aceste produse, un truc pe care si eu l-am aflat de curand ar fi sa amestecati gelul de dus obisnuit cu putin balsam de par! Este un fel de inlocuitor al laptelui de corp sub dus care se afla in comert. Ingenios, nu?

Consider luna ianuarie cea mai potrivita pentru un rasfat spa la tine acasa. Nu ca celelalte luni nu sunt la fel de potrivite, dar macar cu un rasfat corporal sa ne alinam dorul de vara si de caldura. Si la fel de benefica este si alimentatia echilibrata, ca sa mai spalam pacatele culinare de dupa sarbatori. Cel putin un fruct sau o leguma proaspata pe zi ar putea face minuni! 

Pentru imunitate eu iau un singur supliment alimentar, care culmea, nu este un supliment propriu-zis, este chiar un aliment in sine! Vorbesc despre spirulina, cel mai complet aliment, bogat in antioxidanti de care corpul are nevoie, ce asigura reinnoirea celulelor din interior. Mie chiar mi-a imbunatatit si aspectul tenului, m-a scapat pentru o perioada de cosuri, iar pielea era mai fina si mai luminoasa!

Voi ce trucuri mai stiti pentru sezonul rece?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu