luni, 4 ianuarie 2016

QuickMobile a actualizat preturile reduse dupa scaderea TVA la 20%

quickmobile-1-320x205Anul 2015 ne-a promis pe viitor, printre altele, si scaderea TVA de la 24% la 20%. Cu toate ca aceasta schimbare majora pe mine nu m-a convins (pe principiul: nu cred pana nu vad), 2016 a inceput cu vesti bune, iar visul multor iubitori de tehnologie s-a implinit: minus 4 procente scazute din cota TVA poate insemna, pentru unele persoane, sansa de a isi achizitiona gadget-ul favorit, la care ulterior doar sperau. 

Cu toate ca acest lucru a insemnat o munca in plus pentru directorii si angajatii marilor lanturi de magazine, care inca amana aceasta modificare a preturilor in magazinele lor online, exista distribuitori care au facut deja aceasta schimbare: QuickMobile.ro - QuickMobile a actualizat preturile reduse dupa scaderea cotei TVA, dar aduce in plus si noutati in materie de tehnologie cum ar fi huse rezistente la apa sau becuri cu difuzoare incluse MIPOW. Iar eu m-am gandit ca e vremea ca Mos Craciun sa mai treaca inca o data pe la mine, ca tot avem zapada, iar acum poate circula cu sania!
De unde am aflat lucrul acesta? Mi-a soptit un articol de pe Blogatu.ro !


     Pe ce gadget am pus eu ochii?

Pai, cel mai la indemana, si pe care mi-l doream foarte mult: un smartphone! Dar cum modele de pe QuickMobile nu sunt tocmai putine, alegerea modelului mi-a dat mari batai de cap! Insa efortul a meritat pana la urma toata atentia mea si m-am rezumat la ASUS Zenfone 2 Dual SIM. In primul rand m-a atras design-ul elegant al acestuia si display-ul generos. Iar acest smartphone a fost upgrade-ul nesperat pe 2016! De ce spun nesperat? Pentru ca nu aveam in plan achizitia unui telefon nou, datorita bugetului restrans. M-am razgandit cand am vazut ca au scazut preturile odata cu scaderea cotei TVA!

Are dimensiuni modeste (adica nici prea mari nici prea mici) : 152,5 x 77,2 x 10,9 mm , rezolutie de 1080 x 1920 pixeli si sistem Android OS v5.0 Lollipop. Cu o memorie interna de 32 GB, cu siguranta voi imortaliza de acum inainte orice moment, oricat de marunt ar fi acesta! Nu voi mai spune ca am ratat cele mai frumoase momente, mai ales ca ASUS Zenfone are si o camera frontala de 13 MP si una secundara, de 5 MP. Ca sa nu mai spun de bateria de 3000 mAh, care este facuta sa dureze o perioada decenta! Dar nu va divulg mai multe detalii, va las sa le descoperiti singuri pe site-ul lor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu