joi, 28 ianuarie 2016

Unde mai facem cumparaturi online?

Cred ca majoritatea persoanelor deja sunt familiarizate cu shopping-ul online. Si nu are cum sa nu iti placa sa faci cumparaturi in mediul virtual, pentru ca avantajele sunt foarte numeroase, iar efortul este minim. Eu inca sunt novice, recunosc faptul ca am fost sceptica multa vreme. Apoi cu prima mea comanda online (care a fost o pereche de pantofi) si promptitudinea cu care a fost livrata, m-a facut sa prind curaj si sa indragesc cumparaturile din fata calculatorului de la prima incercare, cum s-ar zice.
Dar cu toate magazinele astea, la un moment dat vine si intrebarea: eu unde mai fac cumparaturi online? Poate simti ca te invarti in acelasi cerc de magazine, dar nu e nimic rau in acest lucru. Eu va voi recomanda, din cand in cand, cate un magazin online, care merita vizitat, macar din curiozitate.

Si ca sa le luam pe rand, azi va fac recomandarea zilei: www.cel.ro 

Daca nu stiti nimic despre acest site (desi cred ca este imposibil, avand in vedere cata publicitate i s-a facut si la televizor), o sa va spun informatia de baza: Cel.ro este unul din cele mai mari magazine online de produse IT din tara. Dar o sa fiti surprinsi, deoarece gama lor de produse cuprinde chiar si electrocasnice, cosmetice, dar si produse de bricolaj si multe altele.
Mai pe scurt, recomandarea mea de azi este www.cel.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu