miercuri, 2 martie 2016

Miros de primavara

Cum altfel puteam sa incep aceasta primavara, daca nu cu gama Bright Bouquet de la Oriflame! Imi doream de mult o gama care sa aiba exact mirosul de lalele care sa imi aduca aminte de copilarie! Iar daca si voi cautati aceasta mireasma proaspata, va recomand cu drag aceste produse! 
Gama cuprinde o crema de maini, in varianta de 75 ml si o crema de dus, la 200 ml. Am stiu ca trebuie sa am aceste produse de cand le-am vazut (si mirosit) prima data in catalog! 


In imagini mai este si un produs pentru masajul facial, desi este iesit din context, este o achizitie noua si am tinut neaparat sa o impartasesc cu voi. 
Si revenind la oile noastre: daca doriti sa purtati cu voi mireasma unui buchet de lalele, crema de maini este accesoriul perfect pentru aceasta primavara. Iar ca sa intensificati si mai mult acest rasfat, crema de dus este alegerea potrivita. Doua produse care se completeaza perfect si care nu au costat nici mult: 8,99 lei crema de dus si 5,99 lei crema de maini.


Si ca idee, setul poate sa constituie un martisor tocmai potrivit pentru orice doamna sau domnisoara! Voi ati incercat aceste produse? Eu una m-am indragostit de ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu