duminică, 10 aprilie 2016

Campania Silan Soft& Oils #buzzsilan #buzzsilansoft&oils #BUZZstore

Saptamana aceasta a fost destul de incarcata in activitati, dar astazi voi vorbi pe blog despre campania Silan Soft & Oils , in care am fost si eu selectata de catre cei de la BUZZstore sa testez noul balsam de rufe - Silan Soft & Oils Gold!
Pot sa incep prin a spune ca este prima campanie in care am fost si eu selectata si m-am bucurat enorm, mai ales ca pachetul primit este foarte consistent. Am studiat foarte bine coletul si va voi spune cate ceva despre fiecare produs in parte.

Si cum altfel sa incep decat cu momentul in care am deschis coletul?


Coletul meu a continut urmatoarele: un bidon de 1,5 l de balsam de rufe Silan Soft & Oils Gold, pentru a avea suficient produs sa testez incat sa imi formez o parere despre el, 10 mostre de balsam si 10 pliante pentru a le imparti si prietenilor, un ghid al buzzer-ului in care ti se explica toti pasii pe care trebuie sa ii urmezi ca sa pastrezi produsul primit si cel mai frumos si dragut umeras pe care l-am vazut vreodata!


Saptamana mea a fost destul de activa. Sa nu credeti ca am pastrat doar pentru mine acest produs: si sa stiti de la mine ca mostrele de balsam s-au dat mai ceva ca painea calda! Colegele mele au fost foarte curioase ce imparteam si fiecare a dorit sa intre in posesia acestora, ca sa il incerce!
Acest lucru nu a putut decat sa ma bucure nespus! Dar sa stiti ca am impartit mostre si la rude! 

Consider ca BUZZstore s-a gandit bine la acest aspect, 10 mostre sunt suficiente ca sa imparti la majoritatea cunostintelor, iar forma de prezentare a fost un plus - toata lumea a complimentat aspectul acestora.


Ghidul buzzer-ului este foarte util! Fiind la prima mea campanie de testare, informatiile m-au ajutat enorm sa inteleg pasii pe care trebuie sa ii urmez.


Si nu am spus cumva ceva si despre cel mai dragut umeras pe care l-am vazut vreodata? Este un umeras din material de satin roz, cu o fundita extrem de dragalasa!
Ador detaliile, mereu fac diferenta dintre un lucru normal si unul superb! Ah, si umerasul are loc de cinste la mine in sifonier.


BUZZstore are mereu campanii frumoase, la care si voi puteti fi selectate sa testati produse minunate!
Puteti sa va inscrieti in echipa mea de albinute accesand link-ul: http://buzzers.ro/invite/d1d4170e6ed3afad212249fd2b9fabad si veti fi automat adaugate in echipa mea. Voi ati incercat pana acum acest balsam? Ce parere aveti despre el? Eu il voi testa saptamana ce vine si voi reveni pe pagina de facebook a blogului cu parerea mea sincera!

31 de comentarii:

  1. Si eu il folosesc tot datorita #BUZZStore si sunt încântată de acest balsam ,#buzzsilan e prima campanie in care sunt selectata si produsul oferit spre testare m-a convins sa il caut si in magazine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma aflu tot la prima campanie! Spor la testarea #buzzsilan!

      Ștergere
  2. Inca nu l-am folosit dar cu siguranta este un produs foarte bun.
    Spor la testat si astept cu real interes impresiile in urmatorul articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, cu siguranta va urma un alt articol! :D

      Ștergere
  3. Si eu am primit kit-ul de la #buzzstore.Am incercat noul Silan Soft&Oils Gold...deci ma cucerit definitiv..super miros,iar hainele sunt mai moi si mai catifelate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca am primit cea mai sofistica aroma! :)) Parerea mea, mi s-a parut si dupa miros ca este elegant si ofera hainelor catifelare.

      Ștergere
  4. Am folosit si eu noul balsam de rufe Silan Soft&Oils si sunt foarte incantata. Hainele noastre miros acum minunat si sunt moi si catifelate. Il recomand tuturor! Multumesc #buzzsilan si #BUZZStore!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iti recomand sa folosesti o cantitate moderata de balsam(e destul de concentrat).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey, Rox, multumesc de sfat! Stai linistita, fiind la prima campanie chiar am urmat instructiunile de pe ambalaj cu sfintenie si am folosit exact cantitatea recomandata. Voi reveni cu un articol si in legatura cu asta.

      Ștergere
  6. #buzzsilan Testez si eu datorita Buzzstore noul balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold si sunt foarte multumita de parfumul persistent al hainelor mele si de textura mai catifelata dupa spalare. Este un produs de calitate, la un pret accesibil. Il recomand cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  7. un articol foarte bine realizat si stiu si de ce !!!Pentru ca mirosul suav si atingerea catifelata a hainelor care au fost rasfatate cu noul Silan Soft&Oils nu are cum sa nu te cucereasca !

    RăspundețiȘtergere
  8. Mie imi place varianta mov de Silan, aceasta mi s-a parut prea puternica pentru mine. Dar calitatile produsului sunt identice, doar aroma difera.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma faci si pe mine curioasa sa incerc si celelalte variante. ^_^

      Ștergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Miroase fantastic. Își persistă parfumul si hainele sunt foarte catifelate și moi la atingere. Mă bucur că fac parte din comunitatea BUZZStore si am avut ocazia să testez #buzzsilan Soft&Oils Gold

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Spor la testarea #buzzsilan ! Si eu ma simt norocoasa ca am avut ocazia sa testez acest produs.

      Ștergere
  11. L-am primit si eu,m a cucerit mirosul dulce si consistenta sa uleioasa!De la mic la mare ii apreciem mirosul! Il recomand cu caldura,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu pot sa spun acelasi lucru, toata familia il apreciaza.

      Ștergere
  12. Este un balsam de care sunt si eu foarte incantata. Acum il folosesc pentru prima oara si nu cred ca o sa renunt prea usor la el. Parfumul este extraordinar, unic si discret, iar hainele au o textura atat de placuta. Imi place mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De acord cu tine, Alexandra! Iti multumesc pentru feedback! :D

      Ștergere
  13. Este un balsam care m-a atras in primul rand prin miros . Si incepe sa imi placa tot mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am citit articolul si mi-a placut tare mult cum ai punctat calitatile acestui balsam! Multumesc pentru feedback!

      Ștergere
  14. super balsam, super textura, super ambalaj. utilizarile lui enorme, m-au facut sa imi doresc sa-l achizitionez pe viitor

    RăspundețiȘtergere
  15. Am folosit noul balsam de rufe Silan Soft&Oils Gold, datorita lui BuzzSTORE si #buzzsilan si sunt foarte incantata de el. Hainele au un miros placut si sunt matasoase. Imi place tare mult. Il recomand tuturor! Voi ramane fidela acestei marci!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur sa aud asta. Si eu sunt de aceeasi parere. Iarta-ma pentru raspunsul intarziat... xD

      Ștergere