vineri, 15 aprilie 2016

Gama Gerovital Plant - iubire la prima vedere

Hey, fetelor! Daca sunteti din Craiova, va recomand sa dati o tura pana pe Lipscani, la magazinul acela cu fel si fel de oje, brizbrizuri, cosmetice etc. (cel care se afla pe colt) - daca am inteles eu bine, la cumpararea oricarui produs (sau la achizitionarea lotiunii tonice) Gerovital Plant cu extract de mac, primiti cadou samponul hidratant din aceeasi gama . Eu mi-am achizitionat lotiunea tonica si am primit si samponul. Am platit, practic, doar un produs, iar al doilea l-am primit cadou.

Si nu stiu ce inspiratie am avut azi, dar pot spune, cu mana pe inima, ca m-am indragostit de aceasta gama! Gama Gerovital Plant cu extract de mac are un miros DIVIN, contine ulei ecocertificat din flori de mac si are o formula fara conservanti. Dar sa le luam pe rand!


Cu siguranta voi achizitiona toata gama de produse, ca prea m-am indragostit (la propriu) de aceasta gama. Cred ca daca aveam finante suficiente la mine, achizitionam mai multe! Acum sunt convinsa ca notiunea de ''dragoste la prima vedere'' e pe bune.

Asa cum spuneam, eu mi-am cumparat lotiunea tonica si am primit samponul cadou.


Samponul are o cantitate de 200 ml, ambalajul lui dragut vorbeste de la sine, mirosul este foarte placut, iar culoarea acestuia este verde. 

Sincer, nu stiu ce pret are, pentru ca eu l-am primit, dar pretul lui este undeva in jur de 11,34 lei


Pe eticheta scrie clar si ce proprietati are, deci nu voi insista si eu pe acest subiect.


INGREDIENTE : AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, SODIUM CHLORIDE, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, XYLITOL, GLYCOL DISTEARATE, COCAMIDE MEA, QUANTERNIUM-22, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PAPAVER RHOEAS PETAL EXTRACT, PARFUM, CITRIC ACID, SODIUM BENZOATE, CL 19140, CL 42051.


Lotiunea tonica are o cantitate de 150 ml, are acelasi miros ca si samponul, este transparenta si sistemul de dozare se face printr-o pompita. 

Pretul ei este 17,50 lei. Nu am rezistat tentatiei: am incercat-o imediat ce am ajuns acasa si m-am demachiat bine-bine inainte! Nu doar ca tonifica pielea, dar datorita uleiului ecocertificat din flori de mac, hidrateaza foarte bine si completeaza rutina de ingrijire a tenului. Eu de obicei aveam mereu nevoie de o crema hidratanta dupa ce foloseam alte lotiuni, pentru ca imi uscau tenul. 
Dupa folosirea acesteia insa, nu am mai simtit nevoia sa aplic neaparat o crema dupa, pentru ca tenul este si hidratat si tonifiat in acelasi timp.

Cu alte cuvinte, ador aceasta lotiune si cu siguranta raman la ea!


Stiu ca multe persoane prefera sistemul de dozare cu pompita. Si eu il ador! Pentru o singura aplicare eu am folosit doua pompite, suficiente pentru toata suprafata tenului. 

Si aici eticheta spune clar cum trebuie folosit produsul si ce proprietati are.


INGREDIENTE: AQUA, PROPYLENE GLYCOL, METHYLPROPANEDIOL, PEG-40, HYDROGENATED CASTOR OIL, XYLITYLGLUCOSIDE, ANHYDROXYLITOL, XYLITOL, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL, PAPAVER RHOEAS PETAL EXTRACT, CAPRYLYL GLYCOL, PHENYLPROPANOL, PARFUM, DISODIUM EDTA.

In concluzie, eu m-am indragostit de aceasta gama si o recomand cu drag! Este pacat sa nu incercati macar un produs din gama, care este destul de variata: crema de zi cu SPF, crema de noapte, crema de ochi, lotiune tonica, sampon, balsam, demachiat... 


Voi ati incercat ceva din aceasta gama? Sunt tare curioasa si de parerile voastre!

2 comentarii:

  1. N-am incercat nimic din gama asta cu extract de maci, desi am tot vazut o gramada de fete care au scris despre ea. Sampoanele Gerovital imi plac de fel, de aceea cred ca o sa-ncerc samponul, chiar sunt curioasa cum este. Am intrat pe site la ei si am vazut ca acolo costa 11,34 lei.
    Si prietenul meu foloseste produse Gerovital (H3 Men), asta pentru ca i-am luat eu cadou un gel de dus si i-a placut, iar de atunci a mai incercat si samponul si a zis ca ii place foarte mult. Pana si mie imi place, ca uneori mai folosesc gelul de dus de la el :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau pentru raspunsul cu intarziere, ma bucur sa aud asta. Si eu am vazut multe laude la adresa acestei game, dar nu ma asteptam sa aiba un asa efect asupra mea! :))
      Este super, multumesc pentru informare, o sa editez si eu articolul ca sa pun pretul real. O seara faina! ^_^

      Ștergere