vineri, 29 iulie 2016

Rasfat dulce... chiar sub dus

Daca va place ciocolata (si sunt convinsa ca majoritatea o iubiti), vanilia sau capsunile, atunci trebuie sa incercati noua gama de geluri de dus de la Palmolive Gourmet! Dulci, de iti vine sa le mananci, nu alta! Eu am aflat de aceasta gama acum ceva timp din reclama de la televizor si am zis ca trebuie sa o incerc si eu. Gama contine geluri de dus cu aroma de ciocolata, vanilie si capsuni, dar eu am gasit in magazin si varianta cu piersici. Le-am incercat mirosul la toate, iar ciocolata a fost marele castigator, pana la urma. Nu exclud si incercarea celorlalte variante, dar toate la timpul lor. Eu o sa laud cate in luna si in stele gelul de dus cu aroma de ciocolata, pentru ca pe acesta l-am achizitionat recent, la ultima sesiune de cumparaturi la care am fost, ca deh, din cand in cand mai simtim nevoia sa ne rasfatam si noi, nu?

Am avut oarecum noroc, pentru ca nu am plecat in magazin special pentru acest produs, dar l-am gasit intamplator si am zis ca trebuie sa il achizitionez si eu. In magazine este doar varianta cu o cantitate mica de produs, cred ca in jur de 200 ml, la pretul de 7,40 lei. Sper ca gama sa aiba priza la public, ca sa gasesc cat de curand si o varianta mai mare, la 400 ml!


Recunosc, in unele cazuri, ambalajul si reclama chiar ma determina sa cumpar un produs, chiar daca nu am neaparata devoie de el. Pur si simplu ma cucereste modul de prezentare. In cazul de fata si mirosul a avut mult de spus. Chiar si acum, mai dau o fuga prin baie, din cand in cand, sa miros pentru cateva secunde gelul. Are o consistenta putin mai cremoasa decat un gel de dus obisnuit, dupa cum si numele de Body Butter Wash il descrie. Mi-a placut aceasta textura, care iti invaluie toate simturile cand faci un dus si lasa piele usor catifelata, cu miros subtil de ciocolata. Personal, mi se pare o gama potrivita pentru vara, mai ales ca exista atatea variante pe care le poti incerca. Sau poti sa folosesti cate o aroma in fiecare zi, ca sa nu te plictisesti de un produs anume.

Am spus mai sus si ca am mirosit toate variantele, tocmai ca sa nu regret alegerea facuta, iar ca o clasificare, pot spune asa: pe primul loc se afla clar varianta cu ciocolata, pe locul doi se claseaza cel cu piersici (pentru ca are o aroma fresh, de vara), pe locul al treilea vin capsunile, iar pe ultimul loc, cu parere de rau (pentru ca mie imi plac si produsele cu vanilie) vine cel cu vanilie, pentru ca mi s-a parut mult prea dulceag mirosul, aproape gretos, dar poate la dus se schimba acest aspect.


Lipsta ingredientelor nu mi s-a parut iesita din comun, dar pentru persoanele care sunt interesate in mod special de acest aspect, va las imaginea mai sus, ca sa o studiati in detaliu.
Voi ce parere aveti de aceasta gama? Ati incercat o varianta anume sau le-ati testat deja pe toate? Astept cu drag parerile voastre in comentarii!

2 comentarii:

  1. Daaaa si mie mi-a placut tare mult, i-am facut si eu review pe blog <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur pentru ca impartasesti parerea ta sincera cu mine. Scuze pentru raspunsul intarziat! xD

      Ștergere