sâmbătă, 24 septembrie 2016

Cum mi-as reinnoi casa cu ajutorul produselor din magazinul Evivo




Mereu mi-au placut schimbarile in bine si in ''frumos''. Uneori, cateva obiecte noi achizitionate chiar iti pot schimba starea de spirit instantaneu, dand un suflu nou vietii tale. In general, mie imi place sa caut frumosul in orice, dar astazi voi vorbi despre frumosul acela care te ajuta sa iti aranjezi casa exact asa cum iti doresti tu. Despre obiectele de interior fara de care un camin nu ar mai putea fi camin, obiecte indispensabile oricui, pana la urma.
Nu sunt tocmai cea mai ''bucatareasa'' din lume, dar asta nu inseamna ca nu sunt dornica sa invat, mai ales daca as avea in palmaresul bucatariei o chiuveta bucatarie granit, de drag as deveni experta in bucatarie. Si o lucrusoara gen chiuveta bucatarie compozit ar merge, nu as zice ba nici la asa ceva. 


Apoi (sarind de la una la alta), dupa o zi obositoare, m-as relaxa cu o baie fierbinte, in baia de vis, bineinteles, pe care o planific cu migala de ceva ani incoace. Nu de alta, dar atunci cand te muti la casa ta, este bine sa stii de la inceput ceea ce vrei pentru ea, ca sa nu pierzi atunci timpul cu detalii marunte sau mai stiu eu ce. Si zau ca acum sunt mai mult decat convinsa ca niste paneluri (panouri) de dus cu hidromasaj ar fii perfecte in viitoarea mea cabina de dus. Ca o mica paranteza, cand vine vorba de bucatarie si mai ales de baie, important este sa alegi baterii sanitare de baie si bucatarie de calitate si cu garantie de la producator. Cu siguranta aceste doua calitati iti vor scuti timp si bani pretiosi. O sa aflati mai jos si de unde puteti sa va procurati baterii si accesorii retro, daca va plac (ca si mine) ceva accesorii de baie.

Sau, in fine, va zic acum: cand va apuca febra curateniei de toamna, ganditi-va serios si la o amenajare mai serioasa a locuintei, luandu-va inspiratia din magazinul on-line Evivo.ro . La mine, astenia de toamna s-a manifestat ca o dorinta de a visa cu ochii deschisi la ce as schimba eu prin casa si fara sa vreau, m-am trezit ''lucrand'' din greu la urmatorul wish-list, pe care vreau sa il impartasesc si cu voi, poate-poate va inspira!

1) Set chiuveta granit 1 cuva Isao Safari + baterie granit bucatarie. Din cateva considerente: culoarea, design-ul si pretul, care mi se pare rezonabil in comparatie cu nivelul meu de trai. Si cu siguranta ar fi o schimbare majora - chiar m-am plictisit de chiuveta mea din inox... Tot pe site gasiti si alte modele de chiuvete granit bucatarie. Just saying! 

2) Pachet promo coloana de dus rotunda anticalcar Neo NBFO51K + Baterie dus . Acest set l-am ales pentru ca are in nume un cuvant interesant, ''anticalcar'' pe care nu il intalnesti in orice descriere de baterii destinate baii. Si cum pe mine ma atrag chestiile lucioase, ce dau un aer luxos baii, pai normal ca trebuia sa figureze si pe lista, nu?

3) Panel dus cu hidromasaj 3 functii, sticla securizata metaform Crystal White. Mai mult ca moft, ce pot sa zic mai mult de atat...

4) Set de accesorii pentru baie AWD Volare . Pentru ca nu se poate ca baia mea sa nu aiba si accesorii dragute care sa o completeze, taman la fix am descoperit si acest set care se potriveste si cu numele blogului - un set de baie cu model de papadii - exact pe gustul meu.

Ca un mic rezumat, ce am descoperit eu pe Evivo.ro :
- am descoperit produse pe gustul meu (cu siguranta si tu vei gasi ceva pe al tau);
- calitate garantata de producator, aspectul pe care eu pun cel mai mare pret atunci cand vine vorba de achizitionarea unui produs;
- preturi pentru orice buzunar (puteti sa va convingeti si singuri, nu trebuie sa ma credeti pe cuvant);
- usurinta cautarii unui produs anume, site-ul dispune de un motor de cautare pe categorii de produse, eu nu am facut decat sa scriu cuvintele cheie care m-au interesat pe mine si de restul s-a ocupat Evivo.ro
Daca aveti si voi chef de schimbari de interior, atunci ce schimbari ati aduce casei voastre?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu